Педагогічний факультет на Науково-освітньому форумі «Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід» та V Всеукраїнській конференції «Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку» (Кременчук; 30.10.2024)
30 жовтня 2024 року Педагогічний факультет Українського державного університету імені Михайла Драгоманова виступив партнером та взяв участь у Науково-освітньому форумі «Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід» та V Всеукраїнській науково-практичній конференції «Початкова освіта: сучасні перспективи розвитку», що відбулися на базі Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії імені А. С. Макаренка.
У рамках роботи форуму та наукової конференції учасники мали змогу долучитися до практичного інтенсиву за напрямом «Сучасні тенденції розвитку початкової освіти». Однією з ключових спікерок інтенсиву була докторка педагогічних наук, професорка нашого факультету, викладачка кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки Тетяна Васютіна. Її доповідь, підготовлена у співпраці з Вікторією Лепетюк, кандидаткою географічних наук, завідувачкою відділу маркетингу Державного науково-виробничого підприємства «Картографія», була присвячена освітньому потенціалу картографічних посібників для навчання дітей дошкільного віку та молодших школярів. Учасники мали можливість глибше ознайомитися з інтеграцією картографічних матеріалів у навчальні програми та їх роллю в розвитку когнітивних навичок дітей.
Також під час практичного інтенсиву розглянули такі важливі аспекти професійного розвитку вчителя:
Юлія Бражник, експертка оцінювання педагогічних працівників під час вивчення їх практичного досвіду, експертка з інституційних аудитів та учитель початкових класів 1 категорії («старший вчитель»), поділилася досвідом використання блогу як інструменту для професійного розвитку вчителя.
Альона Гончарук, вчитель вищої категорії, сертифікований вчитель, експерт центру оцінювання професійних компетентностей учителів початкових класів та регіональний тренер Міністерства освіти і науки України, акцентувала на викликах, пов'язаних з адаптацією вчителя до потреб покоління Альфа, а також на ролі діяльнісного підходу в початковій школі.
Форум став ефективною освітньо-науковою платформою, де традиції педагогічної освіти вдало поєднувалися з інноваціями, забезпечуючи змістовний діалог між науковцями та практиками. Щиро дякуємо організаторам, спікерам та учасникам за продуктивну взаємодію та обмін знаннями.
До нових зустрічей на шляху розвитку сучасної освіти!