Освітня синергія: Finnoschool пропонує шляхи співпраці з Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова
У пошуках нових перспектив для розвитку професійних навичок педагогічних працівників (вчителів та директорів), поліпшення якості та доступності освіти, обміну передовими напрацюваннями у сферах освіти, психологічної підтримки та безпекової обізнаності Педагогічний факультету УДУ імені Михайла Драгоманова нещодавно став місцем діалогу представників двох культур.
У понеділок 26 лютого 2024 року в конференц-залі відбулася зустріч керівництва факультету із Мікко Лумме, виконавчим директором освітньо-консалтингової компанії Finnoschool Ltd. (Лаппеенранта, Фінляндія). Інтереси Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова представляли декан професор Тарас Олефіренко та його заступниця з наукової роботи та міжнародної співпраці професор Олена Матвієнко. У комунікації також брали участь представники кафедри української й іноземних мов та методик викладання в початковій та дошкільній освіті, завідувачка Юлія Пугач та професор Олена Бернацька.
Finnoschool, компанія зі значним досвідом співпраці з освітніми закладами Фінляндії та інших країн, пропонує унікальні напрацювання та методології навчання, визнані на міжнародному рівні.
Основою діалогу стали перспективи впровадження спільних програм, які враховують специфіку української освітньої системи та виклики, з якими вона стикається.
Зустріч підкреслила взаємну зацікавленість обох сторін у розвитку освітнього партнерства. Було наголошено на важливості створення спільних освітніх проєктів, які б сприяли підвищенню якості освіти і, відповідно, формуванню нового покоління вчителів, здатних ефективно відповідати на сучасні освітні виклики.
Домовлено про розробку детального плану взаємодії, що включатиме обмін досвідом у сферах освіти, психологічної підтримки та безпекової обізнаності.
Зустріч заклала фундамент для майбутньої плідної співпраці між Finnoschool та Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова. Обидві сторони висловили готовність до розвитку взаємовигідних відносин, які сприятимуть підвищенню якості педагогічної освіти та відкриють нові можливості для вчителів і студентів.