Науково-практичний семінар на тему «Здоров'язбережувальна діяльність в закладі дошкільної освіти»
06.12.2018 року в закладі дошкільної освіти № 234 Оболонського району міста Києва відбувся науково-практичний семінар на тему «Здоров'язбережувальна діяльність в закладі дошкільної освіти» для педагогів і студентів IV курсу денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта» (404 групи). Семінар організувала й провела старший викладач кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології Пєчка Лариса Євгенівна.
Директор дошкільної установи Щербакова Ірина Володимирівна та вихователь-методист Рябченко Наталія Олександрівна створюють всі умови для надання допомоги кожному спеціалісту в підвищенні фахової кваліфікації, впровадженні інноваційних ідей у роботу закладу дошкільної освіти.
Лариса Євгенівна Пєчка підкреслила, що ефективність позитивного впливу на здоров'я дошкільників різних фізкультурно-оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною й послідовною роботою за всіма напрямами. Процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я дітей вимагає обов'язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів у практичній діяльності дошкільників. Такий підхід сприятиме оволодінню вихованцями необхідними здоров'язбережувальними вміннями й навичками, активізації рухової активності. Викладач дала корисні рекомендації й поради щодо визначеної проблеми. Пєчка Л.Є. звернула увагу на організацію різних форм роботи з фізичного виховання протягом дня з упровадженням інноваційних технологій, особливості проведення фізкультурних занять на свіжому повітрі в прохолодну пору року.
У кінці семінару викладач разом із педагогічним колективом і студентами НПУ імені М.П.Драгоманова провела майстер-клас для зміцнення й оздоровлення дитячого організму «Дихальна гімнастика О.Стрельнікової», «Точковий масаж А.Уманської».
Учасники семінару отримали багато цікавої інформації щодо забезпечення здоров'язбережувальної діяльності в закладі дошкільної освіти й упровадження її в практику роботи.