Креативна психологія і дошкільна освіта
Студенти-магістранти групи 21-змдпс спеціальності «Дошкільна освіта», які навчаються за освітньою програмою «Практична психологія», на семінарських заняттях з дисципліни «Арт-терапія в роботі з дітьми» під керівництвом кандидата психологічних наук, викладача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості Дроздової Діани Сергіївни.
- Який він – сучасний студент-магістр?
- Це націлена на результат, креативна, активна, емотивна особистість з яскраво виражений критичним мисленням та розвиненим емоційним інтелектом.
- А що означає термін «Арт-терапія?
- Це творчий пошук, терапія мистецтвом, можливість пізнати себе та іншого, спосіб соціальної адаптації.
- Що арт-терапія дає групі студентів?
- Поліпшення психологічного клімату в колективі, створення творчої атмосфери, самопізнання, розвиток творчих здібностей, позитивні емоції...
Так відповіли студенти-магістранти групи 21-змдпс спеціальності «Дошкільна освіта», які навчаються за освітньою програмою «Практична психологія», на семінарських заняттях з дисципліни «Арт-терапія в роботі з дітьми» під керівництвом кандидата психологічних наук, викладача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості Дроздової Діани Сергіївни.
А ще вигадували психологічні казки, малювали, ліпили, аналізували вплив музичних творів на емоційний стан дітей дошкільного віку, працювали з метафорично-асоціативними картками та самі їх створювали, виготовляли ляльок із фольги. Приймаючи безпосередню участь у творчому процесі на заняттях в університеті, навчалися застосовувати набуті знання на практиці в роботі зі своїми вихованцями.
Одним словом – «креативили»!