Ви тут:  Головна Події IV Міжнародний конгрес тьюторингу в рамках Всеукраїнського експерименту «Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів»

IV Міжнародний конгрес тьюторингу в рамках Всеукраїнського експерименту «Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів»

Кафедра педагогіки педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова виступила співорганізатором IV Міжнародного конгресу тьюторингу, який відбувся в онлайн-форматі 29-30 жовтня 2021 р. у рамках Всеукраїнського експерименту «Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів». Конгрес організовано за підтримки та участі Міжнародної Академії Тьюторингу (International Academy of Tutoring), м. Київ; Приватної школи "Афіни", м. Київ; Collegium Wratislaviense, м. Вроцлав (Польща), Інституту модернізації та змісту освіти, м. Київ, 17-ти державних і приватних шкіл м. Києва, Львівської і Черкаської областей.

конгрес тьюторингу

 

Помітними в ході круглих столів стали доповіді: Тетяни Швець, канд. пед. наук., заступника директора приватної школи «Афіни», м. Київ; Grzegorzа Grzegorczykа, PhD, Гданьський університет, м. Гданьськ (Польща); Piotra Czekerda – президента Collegium Wratislaviense, Bartosza Fingasa – директора програм в  Collegium Wratislaviense, м. Вроцлав (Польща); Олександра Філоненка, доктора філософських наук, доцента філософського факультету, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків; Марини Крісов – міжнародного консультанта в інклюзивній педагогіці, м. Тель-Авів (Ізраїль), Ewi Korby - директорa школи Strumenie, м. Варшава (Польща) та директорів українських шкіл: Олексія Грекова ("Афіни"); Лариси Андрійченко ("Британіка"); Валентини Мержиєвської ("БеркоШко"); Лілії Свістович (Винниківська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів) та ін.

 

конгрес тьюторингу 1

 

конгрес тьюторингу 2

 

У обговореннях аналізувалися питання зміни ролі вчителя в контексті освітньої реформи України; розвитку тьюторингу як засобу індивідуалізації освітнього простору; формування культури шкільного середовища, його значення у творенні цілісної особистості. Численні майстер-класи реалізовано за тематикою педагогічно-доцільного партнерства і комунікації; методів соціалізації особистості; побудови індивідуальної освітньої траєкторії учнів.

 

конгрес тьюторингу 3

 

конгрес тьюторингу 4