Готуємо підручники для НУШ
З 18 січня по 9 лютого в Україні здійснюється вибір підручників для 4 класу закладів загальної середньої освіти. У зв’язку з цим кафедрою педагогіки та методики навчання української й іноземної мов Факультету педагогіки і психології спільно з Центром професійного розвитку педагогічних працівників міста Львів та ТзОВ "Видавництво АСТОН" (м.Тернопіль) 26 січня 2021 року було проведено НАУКОВО-МЕТОДИЧНУ ZOOM-КОНФЕРЕНЦІЮ "ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ".
У конференції взяла участь доцент Чабайовська Марія Іванівна, яка презентувала вчителям початкової школи Львівської області авторський підручник "Українська мова та читання" для здобувачів освіти 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах), написаний у співавторстві.
Це інтегрований підручник, укладений згідно з вимогами чинного Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми початкової освіти колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна.
Підручнику надано гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" конкурсною комісією "Українська мова і література" з проведення конкурсного відбору проєктів підручників для 4 класу закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2021 року № 53).
Анонсований підручник є частиною навчально-методичного комплекту, у склад якого входять:
📚 "Українська мова та читання": робочий зошит (у 2-х частинах);
📚 "Українська мова та читання": зошит для діагностичних робіт;
📚 "Українська мова та читання": зошит для розвитку зв’язного мовлення;
📚 календарно-тематичне планування:
📚 презентації уроків.
На фото: співавтори підручника
На фото: методист-координатор Центру професійного розвитку педагогічних працівників міста Львів
Воробець Галина Зіновіївна
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ НОВОГО ПІДРУЧНИКА:
✏️розвиток ключових, комунікативної та читацької компетентностей;
✏️міжпредметна інтеграція;
✏️текстоцентричний підхід до вивчення мови;
✏️дослідницький та проблемний характер навчання;
✏️інноваційні технології засвоєння мовних та літературознавчих понять;
✏️формування національно-культурної ідентичності особистості молодшого школяра;
✏️сучасний дизайн і максимальна візуалізація матеріалу.