Міжнародний календар ООН 2025
Організація Об'єднаних Націй проголосила 2025 рік Міжнародним роком миру та довіри. Також ЮНЕСКО оголосила місто Ріо-де-Жанейро (Бразилія) світовою столицею книги на 2025 рік.
Міжнародні дні ЮНЕСКО
Це міжнародні заходи, які відзначає ЮНЕСКО. Організація Об’єднаних Націй призначає конкретні дні, тижні, роки та десятиліття як нагоди для відзначення певних подій або тем, щоб сприяти досягненню цілей Організації шляхом інформування та дій. Зазвичай саме держави-члени пропонують ці урочистості, а Генеральна конференція встановлює їх резолюцією.
Наступні міжнародні дні ЮНЕСКО знайдете за лінком➡️
Лютий 2025
1 лютого, субота – Початок Всесвітнього міжконфесійного тижня
2 лютого, неділя – Всесвітній день водно-болотних угідь; День бабака
4 лютого, вівторок – Всесвітній день боротьби проти раку; Міжнародний день людського братерства
5 лютого, середа – Всесвітній день читання вголос (перша середа лютого)
6 лютого, четвер – Міжнародний день нетерпимого ставлення до операцій які калічать жіночі статеві органи
10 лютого, понеділок – Всесвітній день зернобобових
11 лютого, вівторок – Міжнародний день жінок і дівчаток в науці; День безпечного Інтернету (відзначається щорічно у другий вівторок лютого)
12 лютого, середа – День Червоної Руки (Міжнародний день пам'яті дітей-солдатів); День Дарвіна (Свято на честь еволюції та науки)
13 лютого, четвер – Всесвітній День радіо
20 лютого, четвер – День соціальної справедливості
21 лютого, п’ятниця – Міжнародний день рідної мови
27 лютого, четвер – Всесвітній день НПО або Всесвітній день неурядових організацій (World NGO Day офіційно виник в 2010 році)
Березень 2025
1 березня, субота – День «Нуль дискримінації»; Всесвітній день морських водоростей
2 березня, неділя – Всесвітній день дитячого телебачення і радіомовлення
3 березня, понеділок – Всесвітній день дикої природи
4 березня, вівторок – Всесвітній день боротьби з ожирінням
5 березня, середа – Міжнародний день роззброєння та підвищення обізнаності про нерозповсюдження ядерної зброї (заснований у 2023 році за ініціативою ООН)
8 березня, субота – Міжнародний жіночий день
10 березня, понеділок – Міжнародний день жінок суддів
15 березня, субота – Міжнародний день боротьби з ісламофобією
20 березня, четвер – Міжнародний день щастя; Міжнародний день французької мови в ООН і Міжнародний день Франкофонії
21 березня, п’ятниця – Всесвітній день поезії; Міжнародний день боротьби за ліквідацію расової дискримінації; Міжнародний день лісів; Міжнародний день людини з синдромом Дауна; Навруз
22 березня, субота – Всесвітній день водних ресурсів
23 березня, неділя – Всесвітній день метеоролога
24 березня, понеділок – Всесвітній день боротьби з туберкульозом; Міжнародний день права на встановлення істини щодо грубих порушень прав людини і гідності жертв
25 березня, вівторок – Міжнародний день пам’яті жертв рабства та трансатлантичної работоргівлі; Міжнародний день солідарності з працівниками, які утримуються під вартою чи зникли безвісти
Квітень 2025
2 квітня, середа – Всесвітній День розповсюдження знань про аутизм
4 квітня, п’ятниця – Обережно – міни! (Міжнародний день просвіти з питань мінної небезпеки і допомоги в діяльності, пов’язаної з розмінуванням)
5 квітня, субота – Міжнародний день совісті
6 квітня, неділя – Міжнародний день спорту на благо миру та розвитку
7 квітня, понеділок – Всесвітній день здоров’я; Міжнародний день пам’яті про геноцид в Руанді
11 квітня, п’ятниця – Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів
12 квітня, субота – Всесвітній день авіації і космонавтики (Міжнародний день польоту людини в космос)
20 квітня, неділя – Міжнародний день китайської мови (ООН)
21 квітня, понеділок – Всесвітній день творчості та інноваційної діяльності
22 квітня, вівторок – Всесвітній день Матері-Землі (Міжнародний день Землі)
23 квітня, середа – Всесвітній день книг і авторського права; Міжнародний день англійської мови (ООН); Міжнародний день іспанської мови (встановлений ООН в честь Мігеля Сервантеса. Це день його смерті)
24 квітня, четвер – Міжнародний день дівчат в ІКТ (дата на 2025 рік. Відзначають в четвертий четвер квітня); Міжнародний день мультилатералізму і дипломатії за мир (резолюція ГА ООН A/RES/73/127. Нагадаємо, що мультилатералізм є формою організації міжнародних зовнішньоекономічних відносин, заснованих на механізмах, що дозволяють кожній країні користуватися привілеями в стосунках з усіма партнерами)
25 квітня, п’ятниця – Всесвітній день боротьби проти малярії; Міжнародний день делегата (для підвищення обізнаності про роль представників і делегатів держав-членів в Організації Об'єднаних Націй, резолюція A/RES/73/286)
26 квітня, субота – Міжнародний день інтелектуальної власності; Міжнародний день пам’яті Чорнобиля; Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф (Міжнародний день пам’яті про чорнобильську катастрофу)
28 квітня, понеділок – Всесвітній день охорони праці
29 квітня, вівторок – День пам’яті всіх жертв застосування хімічної зброї
30 квітня, середа – Міжнародний день джазу
Травень 2025
2 травня, п’ятниця – Всесвітній день тунця
3 травня, субота – Всесвітній день свободи преси
4 травня, неділя – День боротьби з цькуванням (Організація Об'єднаних Націй визнала епідемію залякування і цькування, яка буквально захоплює школи, і в 2012 році оголосила 4 травня – U.N. Anti-Bullying Day. У цей день в навчальних закладах рекомендується проводити кампанії «Година проти ненависті»)
8 травня, четвер – Дні пам’яті та примирення, присвячені пам’яті жертв Другої світової війни
9 травня, п’ятниця – Другий день пам'яті і примирення (ООН: Дні пам'яті та примирення, присвячені пам'яті жертв Другої світової війни відзначаються щорічно згідно з Резолюцією Генеральної Асамблеї № A/RES/59/26 від 22 листопада 2004 року)
10 травня, субота – Всесвітній день мігруючих птахів; Міжнародний день арганії
12 травня, понеділок – День Весак
15 травня, четвер – Міжнародний день сім’ї
16 травня, п’ятниця – Міжнародний день спільного життя в світі (прийнятий в резолюції ООН №72/130 8 грудня 2017 року); Міжнародний день світла (з ініціативи ЮНЕСКО від 14 листопада 2017 року, в річницю першої успішної роботи лазера у 1960 році фізика та інженера Теодора Маймана)
17 травня, субота – Всесвітній день інформаційної спільноти
20 травня, вівторок – Всесвітній день бджіл (Метою міжнародного дня є визнання ролі бджіл та інших запилювачів для здорової екосистеми)
21 травня, середа – Всесвітній день культурного різноманіття в ім’я діалогу та розвитку; Міжнародний день чаю
22 травня, четвер – Міжнародний день біологічного різноманіття
23 травня, п’ятниця – Міжнародний день по викоріненню акушерських свищів
25 травня, неділя – Тиждень солідарності з народами несамокерованих територій
29 травня, четвер – Міжнародний день миротворців ООН
31 травня, субота – Всесвітній день без тютюну
Червень 2025
1 червня, неділя – Всесвітній день батьків; Міжнародний день захисту дітей
3 червня, вівторок – Всесвітній день велосипедистів
4 червня, середа – Міжнародний день безневинних дітей – жертв агресії
5 червня, четвер – Всесвітній день охорони навколишнього середовища; Міжнародний день боротьби з незаконним і нерегульованим рибальством (прийнятий Організацією Об'єднаних Націй 5 грудня 2017 року)
7 червня, субота – Всесвітній день продовольчої безпеки (резолюція ГА ООН A/RES/73/250)
8 червня, неділя – Всесвітній день океанів
10 червня, вівторок – Всесвітній день ремесел
12 червня, четвер – Всесвітній день боротьби з дитячою працею
13 червня, п’ятниця – Міжнародний день поширення інформації про альбінізм
14 червня, субота – Всесвітній день донора крові
15 червня, неділя – День захисту людей похилого віку (Всесвітній день розповсюдження інформації про зловживання відносно літніх людей)
16 червня, понеділок – Міжнародний день сімейних грошових переказів; Міжнародний день солідарності з народами Південної Африки, що борються
17 червня, вівторок – Всесвітній день боротьби з опустелюванням і засухою
18 червня, середа – День стійкої гастрономії ООН (Генеральна асамблея ООН ухвалила 21 грудня 2016 року резолюцію A / RES / 71/246 і встановила 18 червня в якості міжнародного заходу «Дня стійкої гастрономії». Мета: сприяння розвитку сільського господарства, продовольчої безпеки, сталого виробництва продуктів харчування, а також збереження біорізноманіття); Міжнародний базар в штаб-квартирі ООН (щорічний міжнародний ярмарок International Bazaar, на якому можна подивитися і спробувати традиційні страви різних країн світу); Міжнародний день боротьби з мовою ненависті
19 червня, четвер – Міжнародний день боротьби з сексуальним насильством в умовах конфлікту; Всесвітній день дитячого футболу (проголошений Дитячим фондом ООН [ЮНІСЕФ] та Міжнародною федерацією футбольних асоціацій [ФІФА] з метою привернення уваги світової спільноти до проблем дітей і пропаганди здорового способу життя серед молоді); Всесвітній день обізнаності про серповидноклітинну анемію (World Sickle Cell Day. Серповидноклітинна анемія – спадкова гемоглобінопатія, пов'язана з таким порушенням будови білка гемоглобіну, при якому він набуває особливої кристалічної будови. У періоди гемолітичних криз у хворих відзначається різке падіння рівня гемоглобіну, яке супроводжується високою температурою, чорним кольором сечі та ін.)
20 червня, п’ятниця – Всесвітній день біженців
21 червня, субота – Міжнародний День Йоги; Всесвітній день гідрографії (Міжнародне гідрографічне бюро було створено в 1921 році з метою створення механізму консультацій між урядами з таких питань, як технічні стандарти, безпечна навігація і захист морського середовища. У 1970 році назву організації було змінено на Міжнародну гідрографічну організацію (МГО). МГО бере активну участь в розробці стандартів і функціональної сумісності, особливо в зв'язку з проблемами, викликаними цифровими технологіями. У 2005 році МГО прийняла концепцію Всесвітнього дня гидрографії, яка була відзначена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй в резолюції A / RES / 60/30 «Світовий океан» і морське право. Дата, обрана для Всесвітнього дня гідрографії, – це річниця заснування Міжнародної гідрографічної організації)
23 червня, понеділок – День державної служби ООН; Міжнародний день вдів
24 червня, вівторок – Міжнародний день жінок у дипломатії
25 червня, середа – Міжнародний день моряка
26 червня, четвер – Міжнародний день боротьби проти зловживання наркотиками та їх незаконного обігу; Міжнародний день на підтримку жертв тортур
27 червня, п’ятниця – День мікро-, малих і середніх підприємств
29 червня, неділя – Міжнародний день тропіків
30 червня, понеділок – Міжнародний день астероїда; Міжнародний день парламентаризму (резолюція ГА ООН A / RES / 72/278)
Липень 2025
5 липня, субота – Міжнародний день кооперативів
11 липня, п’ятниця – Всесвітній день народонаселення
15 липня, вівторок – Всесвітній день навичок молоді
18 липня, п’ятниця – Міжнародний день Нельсона Мандели
25 липня, п’ятниця – Всесвітній день запобігання утопленню
26 липня, субота – Міжнародний день збереження мангрових екосистем
28 липня, понеділок – Всесвітній день боротьби з гепатитом
30 липня, середа – Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми; Міжнародний день дружби
Джерело: https://m.dilovamova.com/index.php?page=142&calendar=un
Викладачі кафедри на міжнародній конференції...
БОНУС для учасників + 2 безкоштовних курси англійською!
БОНУС для учасників – 2 безкоштовних курси англійською! Доєднуйтеся!!!
- Entrepreneurship 101: from idea to launch: https://e.justeach.online/ru/course/IuJONEQjyuDMD6tTopdCdgWMg1HeivDd
- Hack your way to entrepreneurial awesomeness: https://e.justeach.online/ru/course/QlKeg5tRtf4WJFCzFhEU3ajNgoQvZHUb
14.11.1979
Старший викладач кафедри практичної психології
Закінчила НПУ імені М.П. Драгоманова (2000р.),
спеціальність «Практична психологія»
Науково-педагогічний стаж з 2006 року
Керівник проблемної наукової студентської групи «Сучасні технології психотерапії»
Засновник та керівник ГО «Інститут Інтегральної психології»,
партнер громадської організації «Учбово-методичний науково-інформаційний центр».
Учасник проекту «Інтеграція через діалог» за підтримки Єврокомісії, що реалізується Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба» (м.Львів) 2016-2018р.
Учасник проекту «Формування громадянської свідомості майбутніх вчителів початкової школи шляхом професійного самовдосконалення» за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США - 2014-2015р.
Учасник дослідницької групи проекту «Надання допомоги тимчасово переміщеним родинам зі Сходу України» Всеукраїнський благодійний фонд «Покрова пресвятої Богородиці» (оцінка потреб родин вимушених переселенців, розробка технології організації надання комплексної допомоги) – 2014р.
Учасник проекту європейського проекту TEMPUS IV «Підготовка педагогів і освітніх менеджерів до роботи із гетерогенними групами і організаціями» на базі НПУ ім.М.П.Драгоманова (розробка програм підвищення педагогічної компетентності вчителів); - 2013р.
Монографії та навчальні посібники:
1. Дистанційний підручник «Загальні основи психології» для студентів спеціальності «Початкове навчання» 2010р (6,45 др.арк.)
1969 р.н.
Завідувач кафедри практичної психології
Закінчив Київський державний педагогічний інститут імені М.П. Драгоманова, 1993 р.
Спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»
Закінчив Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 2003 р.
Спеціальність «Математика»
Науково-педагогічний стаж з 1989 року
Доктор педагогічних наук (2010), кандидат психологічних наук (1998), професор (2014)
Кандидатська дисертація на тему: «Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів» (1998 р.)
Докторська дисертація на тему: «Теоретико-методичні основи підготовки майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра» (2010 р.)
Член редколегії науково-методичних журналів: «Початкова школа», «Учитель початкової школи».
Є свідоцтво про реєстрацію авторського права на навчальний посібник « Логіка на уроках математики. Методика роботи над завданнями з логічним навантаженням у курсі математики початкових класів» для студентів педагогічних ВНЗ, які навчаються за спеціальністю «Початкове навчання».
Монографії
1. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: теорія і практика/ упоряд. : К. І. Волинець, Т. І. Люріна, О. Я. Митник; за заг. ред. К. І. Волинець. – К. : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. – С. 43-58; 93-98; 131-139; 210-215.
Підручники
1. Митник О.Я. Математика: підручн. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів /О.Я.Митник, О.Г.Гайштут. – Х.: Гімназія, 2015. – 160 с. (автор. 120 с.)
Навчальні та навчально-методичні посібники
1. Митник О.Я. Логічний калейдоскоп. Навчальний посібник для 1 класу/ О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 98 с. (автор.52 с.)
2. Митник О.Я. Уроки логіки у 3 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, С. М. Ігнатьєва, Т. О.Карпенко. - Київ, Початкова школа. - 2011. - 160 с. (автор.97 с.)
3. Митник О.Я. Уроки логіки у 4 класі. Навчально-методичний посібник для вчителя / О. Я. Митник, І.О. Большакова - Київ, Початкова школа. - 2013. - 192 с. (автор.102 с.)
4. Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес: теорія і практика / за ред. В.І. Бондаря; упорядк. О.Я. Митник. – К.: Початкова школа, 2011. - 384 с. (автор. 250 с.): гриф МОН України
5. Митник О.Я. Технологія побудови навчання у початковій школі як цілісного творчого процесу: навч. посібн. для студ./ О. Я. Митник. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – 127 с.
6. Професійна підготовка практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця: навчально-методичний посібник // [під заг. ред.: В.І.Бондаря, О.Я.Митника]. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – 385 с. (автор. 48 с.)
Статті у фахових виданнях
1. Митник О.Я. Особливості побудови уроку як цілісного творчого процесу у першому класі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 4. — С. 20 - 22.
2. Митник О.Я. Навчальний курс «Логічний калейдоскоп» як засіб розвитку поняттєвого мислення у першому класі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2011. — № 5. — С. 54 - 58.
3. Митник О.Я. Заняття проблемного характеру у педагогічному ВНЗ як засіб забезпечення конкурентоздатності майбутнього фахівця / О.Я. Митник // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 248 – 256.
4. Митник О.Я. Конструктивна взаємодія суб’єктів ВНЗ як засіб здійснення моніторингу якості навчальних досягнень студентів / О.Я. Митник, В.О.Ліскін // Вища освіта України – Том IV – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К., 2011. – С. 143 – 152.
5. Митник О.Я. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 5. — С. 46 - 52.
6. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови розвитку інтелектуально-творчих умінь майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2012. — № 10. — С. 42 – 45.
7. Митник О.Я. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2012. — № 10. — С. 56 – 60.
8. Митник О.Я. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішкільної методичної роботи / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 1-2. — С. 37 – 43.
9. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 6. — С. 31 – 36.
10. Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О.Я. Митник // Рідна школа — 2013. — № 11. — С. 34 – 37.
11. Митник О.Я. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи як конкурентоспроможного фахівця //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 23: збірник наукових праць /за науковою ред. академіка В.І.Бондаря. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. 107 – 112.
12. Митник О.Я. Психологічні механізми управління якістю професійної підготовки практичного психолога як конкурентоспроможного фахівця //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том II (44) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 221 – 229.
13. Митник О.Я. Психологічні особливості розвитку педагогічного мислення майбутнього вчителя як складової особистості конкурентоспроможного фахівця / О.Я. Митник, В.О.Ліскін //Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького ДПУ імені Григорія Сковороди. Збірник наукових праць – Додаток 1 до вип. 31, том III (45) – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.:ТОВ «ГНОЗІС», 2013. – С. 392 – 399.
14. Митник О.Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник забезпечення успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 1. — С.1 – 4.
15. Митник О.Я. Методи активізації творчого мислення майбутніх фахівців у процесі навчання //Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К.:Видавництво «Фенікс», 2013. – Т. XII. Психологія творчості. – Випуск 18. – С. 169 – 178.
16. Митник О.Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О.Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота — 2014. — № 3. — С.12 – 16.
17. Митник О.Я. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О.Я. Митник // Рідна школа — 2014. — № 4-5. — С. 37 – 40.
18. Митник О.Я. Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання у ЗНЗ //Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Вип. 26: збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. – С. 152 – 156.
19. Митник О.Я. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості у соціумі / О.Я. Митник // Почат. шк. — 2016. — № 5. — С. 1 - 4.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Інститут педагогіки і психології
П Р О Г Р А М А
III Всеукраїнської науково-практичної студентської заочної конференції
«НАУКОВИЙ ПРОСТІР СТУДЕНТА: пошуки і знахідки»
13 квітня 2015 р.
м. Київ
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ
Бондар Володимир Іванович – директор Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, академік НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, голова підкомісії з початкової й дошкільної освіти НМР МОН, сім’ї та молоді України (голова).
Шапошнікова Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, професор, заступник директора з навчально-методичної роботи, завкафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Матвієнко Олена Валеріївна – доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри педагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Севастюк Мар'яна Степанівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Коханко Оксана Григорівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
Чистяк ОльгаВолодимирівна – асистент кафедрипедагогіки та методики початкового навчання Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.
С Е К Ц І Й Н І З А С І Д А Н Н Я
СЕКЦІЯ І
«Сучасні технології навчання в початковій школі»
Керівник секції: проф. Мавієнко Олена Валеріївна
Секретар: Коваль Тетяна Василівна
Доповіді:
- «Гуманістична спрямованість діяльності вчителя початкових класів у системі особистісно-орієнтованого навчання» Демченко Юлія Олексіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
- «Особливості використання проектної технології у вивченні іноземної мови учнями початкових класів» Молошна Юлія Олександрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
- «Використання ІКТ на уроках в початкових класах» Бабченко Юлія Володимирівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
- «Умови ефективного впливу дидактичних ігор на активізацію діяльності учнів початкових класів» Яременко Ірина Віталіївна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
- «Використання інформаційних комп’ютерних технологій на уроках музичного мистецтва в початковій школі» Бєліца Марія Ігорівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Бляхарський Орест Васильович.
- «Сучасні технології навчання у початковій школі» Бубон Альона Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Л.М. Романова.
- «Сучасні інформаційні технології навчання в початковій школі на уроках математики» Вовк Аліна Володимирівна – студентка ІІ курсу спеціальності «Математика» Фізико-математичного факультету Сумського державного педагогічного університету імені Антона Семеновича Макаренка; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Коваленко Наталія Володимирівна.
- «Інтегрований підхід як ефективний засіб розвитку творчих (музичних) здібностей молодших школярів» Васькова Ірина Ігорівна– студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Кашперський Олег Станіславович.
- «Розвиток мотивації навчальної діяльності учнів початкових класів засобами нових інформаційних технологій» Мерінгер Василь Вікторович – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Особливості використання тестових технологій контролю в початковій школі» Новохацька Олена Василівна – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Застосування проблемних ситуацій під час вивчення граматичних категорій прикметника учнями молодшого шкільного віку» Гордієнко Юлія Миколаївна – студентка відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Грона Наталія Вікторівна.
- «Ситуативні завдання як ефективний засіб формування текстотворчих умінь молодших школярів» Тарасюк Анастасія Едуардівна – студентка III курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Грона Наталія Вікторівна.
- «Особливості використання дидактичної гри на уроках інформатики у початковій школі» Беримець Юлія Юріївна – студентка IV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Реалізація індивідуального підходу до учнів початкових класів у процесі навчання математики» Буй Аліна Миколаївна – студентка IV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Використання ІКТ на уроках у початковій школі» Варварич Анастасія Олександрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Тракун Марина Миколаївна.
- «Ігрові художньо-педагогічні технології на уроках образотворчого мистецтва» Сороченко Марина Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
- «Використання інформаційно-комунікативних технологій в практиці роботи початкової школи» Погоріла Оксана Анатоліївна – студентка ІI курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Гажа Людмила Володимирівна.
- «Використання інформаційних технологій під час вивчення іноземної мови в початковій школі» Чиркіна Вікторія Сергіївна – студентка ІI курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Довгопол Вікторія Володимирівна.
- «Підвищення інтересу до образотворчого мистецтва шляхом використання на уроках навчальних презентацій» Дьяконова Олена Михайлівна – студентка ІII курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
- «Використання технологій кооперативного навчання молодших школярів на уроках математики»Грамма Яніна Петрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Рещікова Юлія Миколаївна.
- «Використання інтерактивних форм і методів навчання іноземної мови» Носач Анна Василівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Тракун Марина Миколаївна.
- «Використання інформаційних технологій навчання в початковій школі під час вивчення математики» Золотухіна Наталія Анатоліївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Колесник Людмила Дмитрівна.
- «Використання інтерактивних технологій на уроках музичного мистецтва» Забуга Анастасія Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Мудрик Петро Михайлович.
- «Потенціал проектної технології навчання у контексті активізації пізнавальної діяльності молодших школярів» Радіон Світлана Олександрівна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
- «Проектна технологія як ефективний засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів» Довгаль Ніна Михайлівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.
- «Використання методу проектів у навчальному процесі початкової школи» Бойко Руслана Русланівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.
СЕКЦІЯ ІI
«Методичні аспекти формування предметної компетенції молодших школярів»
Керівник секції: доц. Янковська Інна Миколаївна
Секретар: Чистяк Ольга Володимирівна
Доповіді:
- «Формування математичної компетенції у молодших школярів» Ілляшенко Марина Миколаївна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мандрико Тамара Василівна.
- «Методичні аспекти формування ключових компетентностей учнів початкових класів» Сова Альона Миколаївна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник – Сердюк Вікторія Павлівна.
- «Домашня навчальна робота – важливий фактор формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкових класів» Вакуленко Аліна Юріївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Михайленко Наталія Вікторівна.
- «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів» Волошин Лариса Миколаївна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Фізичне виховання» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Войналович Олена Валеріївна.
- «Формування комунікативних умінь учнів початкових класів на уроках рідної мови» Рослик Яна Олегівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Єрмак Валентина Іванівна.
- «Розвиток творчого мислення учнів початкової школи на уроках математики» Гаврилюк Оксана Василівна – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Розвиток логічного мислення молодших школярів у процесі вивчення математики» Гончарук Анна Володимирівна – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Розвиток у молодших школярів інтересу до навчання на уроках математики» Гурківська Леся Олександрівна – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Формування математичної компетенції учнів в початковій школі» Мельник Аліна Олексіївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – Куб’юк Світлана Андріївна.
- «Засоби активізації мисленнєвої діяльності на уроках математики як спосіб формування математичної компетентності в молодших школярів» Шпиця Анастасія Вікторівна – студентка V курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно–педагогічного коледжу, науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Дровозюк Лідія Миколаївна.
- «Формування мовленнєвої компетенції молодших школярів» Алєксєєнко Наталя Андріївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Бобкова Олена Іванівна.
- «Шляхи формування геометричної компетентності учнів початкової школи» Хвесик Вікторія Леонідівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Колесник Людмила Дмитрівна.
- «Контроль знань як ефективний спосіб підвищення розумової діяльності на уроках математики» Лавринович Валентина Юріївна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Корнелюк Віктор Олександрович.
- «Дидактична гра як метод активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики» Мельничук Інна Юріївна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Корнелюк Віктор Олександрович.
- «Особливості використання дидактичних ігор в процесі формування граматичної іншомовної компетенції учнів початкової школи» Неділько Світлана Володимирівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Федорець Майя Анатоліївна.
- «Роль і місце завдань підвищеної складності у математичній підготовці молодшого школяра» Павлюк Людмила Вікторівна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Корнелюк Віктор Олександрович.
- «Застосування новітніх інформаційних технологій навчання на уроках математики у формуванні пізнавальної активності молодших школярів» Романюк Тетяна Миколаївна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Корнелюк Віктор Олександрович.
- «Методика використання дидактичних ігор на уроках навчання грамоти з метою збагачення словникового запасу молодших школярів» Ярошук Тетяна Юріївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент М.І. Чабайовська.
- «Вивчення морфемної будови слова у початковій школі» Хандра Іванна Іванівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова.
- «Методичні особливості вивчення прикметника у початковій школі» Друзяк Інна Миколаївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова.
СЕКЦІЯ ІII
«Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів початкової школи у навчальній та позанавчальній діяльності»
Керівник секції: доц. Коханко Оксана Григорівна
Секретар: Антощук Тетяна Олександрівна
Доповіді:
- «Психолого-педагогічні засади становлення особистості учнів у позашкільній роботі» Ходаківська Діана Ігорівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» ВКНЗ «Коростишівський педагогічний коледж імені І.Я. Франка» Житомирської обласної ради; науковий керівник - Бойко Олександра Федорівна.
- «Уроки доброти як активна форма морально-етичного виховання молодших школярів» Кіблицька Ольга Вікторівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мандрико Тамара Василівна.
- «Шляхи активізації розумової діяльності учнів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського» Сєніна Вікторія В’ячеславівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник – Сердюк Вікторія Павлівна.
- «Соціально - психологічні умови розвитку особистості в загальноосвітніх закладах» Мейсарош Марина Олександрівна – студентка ІV курсу спеціальності «Соціально – правовий захист» відділення соціальної та корекційної педагогіки Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу; науковий керівник – Якимчук Алла Василівна.
- «Формування вокально – хорових навичок учнів молодшого шкільного віку як актуальна психолого – педагогічна проблема» Бурковська Марія Олександрівна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
- «Організаційно-методичні умови формування естетичної культури молодших школярів на уроці музики в загальноосвітній школі» Кузьменко Катерина Валеріївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
- «Українська календарна обрядовість літнього циклу у системі національного виховання молодших школярів» Ніколайчук Дарина Олексіївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
- «Врахування психологічних особливостей поведінки гіперактивних дітей в організації навчально-виховного процессу» Горбач Яна Сергіївна – студентка ІV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Творча особистість учителя початкових класів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського» Степаненко Катерина – студентка ІI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Роль сім'ї у вихованні особистості молодшого школяра» Рева Юлія Петрівна – студентка V курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Теоретичні підходи до визначення поняття «адаптація» в психолого-педагогічній літературі» Пилипенко Світлана - магістр Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Формування національної ідентичності молодшого школяра в умовах становлення українського суспільства» Приходько Наталія Олександрівна – студентка VI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Використання елементів театральної педагогіки у процесі формування культури поведінки молодших школярів» Брязкало Катерина Миколаївна – студентка VI курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Теоретико-методологічні засади проблеми активізації пізнавальних інтересів учнів сучасної школи» Пожарський Ярослав Олегович – студентка V курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «К.Д.Ушинський про вимоги до особистості вчителя-вихователя» Ковган Анжела – студентка II курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.
- «Музейна педагогіка як шлях залучення учнів засобами образотворчого мистецтва до національної та світової культур» Хирна Анжела Сергіївна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Зозуля Ольга Василівна.
- «Розвиток творчої особистості у позакласній діяльності»Лутицька Людмила Володимирівна – студентка ІV курсу спеціальності «Початкова освіта» Красноградського коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; науковий керівник - Побідинська Оксана Володимирівна.
- «Сімейне середовище як чинник становлення особистості дитини» Бондарук Наталія Олегівна – студентка II курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
- «Особливості дослідження мотивації в молодших школярів»Левенець Юлія Миколаївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - канд. пед. наук Фаст Ольга Леонідівна.
- «Особливості організації позакласної музично-виховної роботи з молошими школярами» Марчук Катерина Михайлівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Ткачук Світлана Михайлівна.
- «Особливості розвитку уваги та пам´яті у дітей з порушенням слуху» Бугайчук Іванна Віталіївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» Луцького педагогічного коледжу; науковий керівник - Мельничук Оксана Вікторівна.
- «Творчість Т.Г. Шевченка в художньому доробку Луганських митців» Ліщенко Ксенія Сергіївна – студентка спеціальності «Образотворче мистецтво» НПУ імені М.П. Драгоманова.
- «Ігротерапія як засіб психокорекції тривожності у дітей раннього віку» Зосімчук Марія Сергіївна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
- «Формування мотиваційної сфери учнів початкової школи у навчальній діяльності» Вовк Світлана Вікторівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова; науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.Г. Коханко.
- «Малюнкова терапія страхів учнів початкової школи» Гунько Людмила Володимирівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
- «Арт-терапія як засіб психотерапевтичної допомоги учням молодших класів» Кришталь Анастасія Володимирівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, проф. Н.П.Зубалій.
- «Особистісно-діяльнісний підхід як основа організації навчально-виховного процесу в початковій школі» Смаглюк Наталія Іванівна – студентка IV курсу спеціальності «Початкова освіта» НПУ імені М.П. Драгоманова, науковий керівник – канд. пед. наук, доц. О.Г.Коханко.
СЕКЦІЯ ІV
«Проблеми наступності між дошкільною, початковою та основною освітніми ланками»
Керівник секції: доц. Севастюк Мар'яна Степанівна
Секретар: Тесленко Тетяна Василівна
Доповіді:
- «Музично-ритмічна діяльність як ефективний засіб розвитку музичних здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» Речицька Оксана Анатоліївна – студентка спеціальності «Музичне мистецтво» Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка; науковий керівник – Білоус Ольга Олегівна.
- «Наступність дошкільної та початкової освіти як запорука успішної адаптації до школи» Марченко Юлія Олексіївна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Початкова освіта» шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка»; науковий керівник - Мірошніченко Лариса Василівна.
- «Перепони на шляху від дитячого садка до школи» Золотарьова Дар’я Леонідівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Комунального вищого навчального закладу «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради; науковий керівник - Волошко Тетяна Володимирівна.
- «Працювати разом – це успіх» Ребух Наталія Василівна – студентка ІІІ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Комунального вищого навчального закладу «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради; науковий керівник - Волошко Тетяна Володимирівна.
- «Методи діагностики пізнавальної сфери шестирічних першокласників» Ілленко Аня Віталіївна – студентка ІV курсу відділення «Початкова освіта» Прилуцького гуманітарно-педагогічного коледжу імені І.Я. Франка; науковий керівник – канд. пед. наук Кочерга Ольга Миколаївна.