17 березня 2025 року на Педагогічному факультеті Українського державного університету імені Михайла Драгоманова відбулася гостьова лекція, присвячена актуальній темі – «Відповідальне використання ШІ в дослідженнях: етичні дилеми та особистий бренд молодого науковця». Захід зібрав здобувачів вищої освіти, викладачів та молодих дослідників, які прагнуть зрозуміти роль штучного інтелекту в сучасній науці та його вплив на академічну доброчесність.

 

Гост лекц Шевченко Л. 17.03.2025 01

 

14 березня 2025 року на Педагогічному факультеті відбулася визначна подія – гостьова лекція на тему «Як проводити наукові дослідження у сфері освіти: поради майбутнім науковцям». Захід став черговим етапом у рамках престижного циклу «Драгоманівські педагогічні студії для молодих науковців» і був спрямований на підтримку здобувачів вищої освіти, які прагнуть не лише освоїти основи наукової діяльності, а й зробити вагомий внесок у розвиток освітньої науки.

 

Гостьова лекція Онопрієнко О.В. 14.03.2025 1

 

7 травня 2024 року на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція «Діяльнісний підхід у початковій освіті в реаліях сьогодення: виклики та перспективи освітньої реформи».

 

Увесь колектив кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки (завкафедри професор Олена МАТВІЄНКО) разом зі студентами бакалаврату та магістратури взяли участь у її роботі.

 

На пленарному засіданні університет представляла докторка педагогічних наук, професорка Тетяна ВАСЮТІНА з доповіддю «Діяльнісний підхід у процесі формування основ громадянської та природничої компетентностей учнів початкової школи засобами картографічних навчальних посібників».

 

Конф Черкаси 07.05.24 1

 

Вчитель року 2024 ОМ Янковська

 

З 29 січня по 22 лютого проходив І міський тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2024» номінація «Образотворче мистецтво». Доцент Янковська Інна Миколаївна взяла активну участь у співпраці з Київським столичним університетом імені Бориса Грінченка, Інститутом післядипломної освіти.


Як полегшити майбутнім вчителям вхід у професію? Команда українських освітян, серед яких найкращі педагоги-практики, підготувала програму менторства для майбутніх учителів (як складову практики студентів 4 курсів педагогічних спеціальностей), аби покращити практичні навички підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, підвищити престижність роботи в школі та показати великі можливості сучасної освіти для української молоді.

 

Проєкт з менторства СТАРТ