📚 Школа, яка зцілює: як травмоінформований підхід змінює українську освіту
Як школа може допомагати дітям, що пережили війну? Як педагог може бути не лише носієм знань, а ще й підтримкою, опорою, наставником у складні часи?
Про це – в авторській колонці Олени Матвієнко, докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки УДУ імені Михайла Драгоманова, на порталі Освіта.UA.
👉 «Коли дитина може вільно проживати свої емоції, саме тоді формується її внутрішня стійкість», — наголошує Олена Валеріївна.
Колонка розповідає про нову роль школи як простору безпеки, про підготовку педагогів, здатних працювати з дітьми, які пережили травматичний досвід, а також про те, як змінюється освітній простір завдяки травмоінформованому підходу.
Ці зміни впроваджуються УДУ імені Михайла Драгоманова в межах міжнародного проєкту «EU4Youth – Постконфліктна освіта та педагогіка з урахуванням травми», що реалізується за підтримки Європейського Союзу та МЗС Литви в партнерстві з Університетом Вітаутаса Великого (Каунас, Литва).
📌 Читайте повну колонку за посиланням – osvita.ua/blogs/95012