Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Практика Звіти практик. Конференції Навчальна педагогічна практика студентів 1 курсу ОР «Бакалавр» спеціальності «Початкова школа» у квітні 2022 року

Навчальна педагогічна практика студентів 1 курсу ОР «Бакалавр» спеціальності «Початкова школа» у квітні 2022 року

 

8 квітня 2022 р. було організовано та проведено настановчу конференцію з навчальної педагогічної практики студентів 1 курсу ОР «Бакалавр» спеціальності «Початкова школа». У конференції взяли участь викладачі-керівники практики: А.П.Лозенко, Т.В.Тесленко, В.Є. Григоренко, Л.І.Себало, Д.В. Губарєва.

 

настановча 16.02.22 1

 

Упродовж практики студенти 1 курсу ОР «Бакалавр» відвідали чудові, творчі уроки, які проводились волонтерами-вчителями та студентами старших курсів спеціальності «Початкова школа» в Освітньому хабі – початковій онлайн-школі при кафедрі педагогіки та методики початкового навчання педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова.

 

 

13 квітня 2022 р. у межах проходження навчальної педагогічної практики відбулась зустріч-бесіда студентів 1 курсу ОР «Бакалавр» спеціальності "Початкова освіта" із завідувачем кафедрою педагогіки та методики початкового навчання – О.В. Матвієнко, а також викладачами-керівниками практики: А.П. Лозенко, Д.В. Губарєвою, Т.В. Тесленко, Л.І. Себало і колективом учителів нашої початкової онлайн-школи. Зустріч була дуже теплою, змістовною і цікавою.

 

навч_практ_13.04.22_1.jpg    навч практ 13.04.22 2    навч практ 13.04.22 3  

 

22 квітня 2022 р. відбулась звітна конференція з навчальної педагогічної практики студентів 1 курсу спеціальності "Початкова освіта" освітнього рівня «Бакалавр» (керівники: доц. Лозенко А.П., доц. Себало Л.І., доц. Тесленко Т.В., доц. Григоренко В.Є)).

 

настановча 16.02.22 1

 

настановча 16.02.22 1

 

Враження студентів 

Враження студентів 1 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» від навчально-педагогічної практики, які свідчать про досягнення її мети: формування внутрішньої особистісної вмотивованості до майбутньої професійно-педагогічної діяльності, оволодіння професійними уміннями, навичками здійснення спостереження та аналізу організації навчально-виховного процесу початкової школі в умовах НУШ.

 

настановча 16.02.22 1