Успішне завершення тренінгової програми з психосоціальної підтримки (Україна-Литва)
У рамках міжнародної співпраці між Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова та Університетом Вітаутаса Магнуса (Литва) продовжує успішно реалізовуватися важливий освітній проєкт «EU4YOUTH – Post-conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme».
Інноваційний проєкт EU4Youth: Post-Conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme – це масштабна освітня ініціатива, що впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу. У тісній співпраці з провідними міжнародними та українськими освітніми організаціями, програма зосереджується на розробці та впровадженні сучасних методик роботи з дітьми, які зазнали впливу травматичних подій внаслідок війни.
Ключовою метою проєкту є створення комплексної системи психолого-педагогічної підтримки, що включає:
- Розробку інноваційних підходів до травма-орієнтованої педагогіки
- Підвищення кваліфікації освітян у сфері роботи з травмованими дітьми
- Формування безпечного та підтримуючого освітнього простору
- Впровадження найкращих європейських практик постконфліктної освіти
Програма спрямована на забезпечення сталого відновлення освітнього процесу та створення умов для повноцінного розвитку дітей в умовах післявоєнної реабілітації.
У рамках міжнародного проєкту «EU4YOUTH – Post-conflict Education and Trauma-Informed Pedagogy Programme», кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки спільно з Університетом Вітаутаса Магнуса (Литва) розробила та впровадила інноваційну тренінгову програму «Психосоціальна підтримка молодших школярів».
Тренінги проводились у провідних навчальних закладах Києва, включаючи Приватну школу "КМDШ Голосіїв", Ліцей № 13 Святошинського району та Ліцей № 17 «Кирилівський» Подільського району. Під керівництвом досвідчених фахівців – доктора педагогічних наук, професорки Олени Матвієнко та кандидата педагогічних наук Дар'ї Губарєвої – програма охопила ключові аспекти психосоціальної підтримки дітей.
Під час тренінгу учасники ознайомилися з такими актуальними темами:
- Емоційний інтелект та управління емоціями
- Створення безпечного шкільного середовища
- Основи психології дитини молодшого шкільного віку
- Психологічна травма у дітей: причини, наслідки, профілактики
- Комунікація з дітьми: ефективні стратегії
- Практичні інструменти психологічної підтримки
Попереду – нові виклики, нові можливості та нові успіхи. Але головне вже зроблено: закладено фундамент для побудови більш стійкої та підтримуючої освітньої системи, де кожна дитина зможе відчувати себе захищеною та почутою.
Завдяки цьому проєкту ми не просто допомагаємо вчителям та дітям сьогодні – ми формуємо майбутнє, в якому кожна дитина зможе розкрити свій потенціал без страху та перешкод.