Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Оголошення та події кафедри «Початкова освіта»: секційне засідання Звітної студентської науково-практичної конференції «Освіта і наука – 2024»

«Початкова освіта»: секційне засідання Звітної студентської науково-практичної конференції «Освіта і наука – 2024»

 

10 квітня 2024 року в рамках Звітної студентської науково-практичної конференції «Освіта і наука – 2024» кафедрою початкової освіти та інноваційної педагогіки було проведено секційне засідання «Початкова освіта», де студенти магістерського та бакалаврського рівнів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта та аспіранти мали нагоду презентувати свої наукові доробки. 

 

Загалом бажання брати участь виявили більше 80 здобувачів вищої освіти.

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1секція кПОІП Освіта і наука 2024 1

 

Ґрунтовними та науково виваженими були доповіді аспірантів кафедри. Їх дослідження присвячені актуальним педагогічним проблемам сьогодення. Наприклад, дослідження психологічних аспектів розвитку креативності та інноваційного мислення як складових soft skills (аспірантка Ведмеденко Наталія Олексіївна; науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Матвієнко О.В.); вивчення світоглядної культури особистості як психолого-педагогічної проблеми (аспірант Ван Ся; науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Матвієнко О.В.); дослідження готовності до навчання впродовж життя як гнучкої навички майбутнього вчителя (аспірант Ван Ци; науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Матвієнко О.В.).

 

Багатовекторні проблеми досліджують і магістри спеціальності 013 Початкова освіта. Тематика їх доповідей стосувалася впровадження в НУШ ефективних педагогічних технологій навчання та виховання молодших школярів. Зокрема, «Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами інтернет-ресурсів» (Волков Владислав Сергійович; науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Чайченко В.Ф.); «Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів засобами Storytelling» (Гентош Сніжана Володимирівна, науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Севастюк М.С.); «Аналіз проблеми формування у молодших школярів наскрізного вміння конструктивно керувати емоціями у психолого-педагогічні й літературі» (Коченко Вікторія Юріївна, науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Коханко О.Г.); «Формування у молодших школярів умінь працювати в групах засобами технології розвитку критичного мислення» (Щербатюк Анастасія Дмитрівна, науковий керівник: кандидат педагогічних наук, доцент Тесленко Т.В.) та ін.

 

Практико орієнтовані дослідження представили бакалаври спеціальності 013 Початкова освіта. Наприклад, «Взаємозв’язок медіаресурсів та цифрових інструментів у процесі формування ключових компетентностей молодших школярів» (Грозак Зоя, Єрепньова Мірра, науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор Васютіна Т.В.); «Казкотерапія як засіб корекції тривожності дітей шкільного віку в умовах війни» (Химич Марта Андріївна, науковий керівник: доктор педагогічний наук, професор Матвієнко О.В.), тощо.

 

За результатами роботи засідання здобувачі вищої освіти підготували тези для друку в університетському збірнику «Освіта і наука – 2024».

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1

 

секція кПОІП Освіта і наука 2024 1