1 квітня 2025 року відбувся міжфакультетський науковий онлайн-семінар «Академічна доброчесність: етика, відповідальність, успіх», організований Педагогічним факультетом Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Захід зібрав понад 100 учасників, серед яких були викладачі, науковці та здобувачі різних рівнів вищої освіти з різних структурних підрозділів УДУ імені Михайла Драгоманова.
Детальніше: На міжфакультетському науковому онлайн-семінарі «Академічна доброчесність: етика,...
28 березня 2025 року в Кракові (Польща) відбулася IX Міжнародна науково-теоретична конференція «Теорія і практика сучасної науки». Цей престижний науковий форум об’єднав провідних фахівців з різних галузей, створивши простір для обговорення актуальних викликів та інновацій у сучасній освіті.
21 березня 2025 року відбулася знакова подія у сфері світової науки та освіти – VIII Міжнародна науково-теоретична конференція «Науковий форум: теорія і практика досліджень», що пройшла у серці інновацій та прогресу – Сан-Франциско, США. Однією з ключових спікерок цього наукового зібрання стала професор Олена Матвієнко, яка гідно представила вітчизняну наукову школу.
З 14 по 24 березня 2025 року на Педагогічному факультеті Українського державного університету імені Михайла Драгоманова відбувся цикл гостьових лекцій «Драгоманівські педагогічні студії для молодих науковців». Цей важливий захід став майданчиком для обміну знаннями та досвідом між молодими вченими, аспірантами та студентами, даючи їм змогу зануритися в актуальні проблеми сучасної педагогіки та наукової діяльності.
Лук’янченко Ольга Миколаївна, працюючи на посаді пост-доктора в одному із педагогічних університетів Ірландії мала щасливу нагоду виступи з доповіддю «Підтримка українських дітей через музику в школі в контексті вимушеної міграції» на щорічній ХІІ конференції Спілки Музичної Освіти в Ірландії (20-30 листопада 2024 року). Конференція відбулася в одному із найстаріших університетів UCC в Ірландії, в місті Корк.
Українська дослідниця представила свій досвід роботи у науковому проєкті, що фінансувався Ірландською Дослідницькою Радою та наголосила про дієвість і результативність створення спеціальних дискретних просторів, де українські діти могли б «бути собою», та за допомогою вітчизняної музики втілювати свої почуття та надії, підтримувати свою національну ідентичність та співати пісні на рідній мові.
Доповідь викликала жвавий інтерес та підтримку.
Висловлюємо щиро вдячність керівництву університету та Педагогічного факультету за підтримку ініціативи щодо можливостей реалізації науковців в міжнародній співпраці.