Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Науковий простір Наукова робота викладачів кафедри ПО На ІІ Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Освіта ХХІ століття: аксіологічний вимір» (19.05.23)

На ІІ Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Освіта ХХІ століття: аксіологічний вимір» (19.05.23)

 

19 травня 2023 року відбулася ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична онлайн-конференція «ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ: АКСІОЛОГІЧНИЙ ВИМІР» на платформі Google Meet. Наукових захід був проведений КЗ «Нікопольський фаховий педагогічний коледж» ДОР». Співорганізатором зустрічі виступив Педагогічний факультет Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.

 

конф Нікополь 19.05.23 1

 

конф Нікополь 19.05.23 1

 

Від команди нашого факультету із вступним словом звернувся до академічної спільноти декан педагогічного факультету професор Тарас Олексійович Олефіренко.

 

конф Нікополь 19.05.23 1

 

Привітала учасників конференції заступниця декана з наукової роботи та міжнародних зв'язків, завідувачка кафедри початкової освіти професор Олена Валеріївна Матвієнко.

 

конф Нікополь 19.05.23 1

 

Побажала наснаги та плідної роботи доповідачам наукового заходу завідувачка кафедри дошкільної освіти професор Ганна Георгіївна Цвєткова.

 

конф Нікополь 19.05.23 1

 

Модерував науковий захід Борисьонок  Максим Олегович, який є випускником педагогічного факультету спеціальності "Початкова освіта", а на сьогодні – аспірант спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" під науковим керівництвом професора кафедри початкової освіти Васютіної Тетяни Миколаївни.

 

Виступи учасників були присвячені актуальним проблемам сучасної освіти й науки та їх ролі у створенні позитивних орієнтирів становлення та розвитку людської особистості. Результатом роботи конференції стало розширення наукового інформаційного обміну між майбутніми фахівцями закладів позашкільної, фахової передвищої та вищої освіти з актуальних питань сучасної педагогіки.