Готуємо підручники для НУШ

конференція 26.01.2021 про

З 18 січня по 9 лютого в Україні здійснюється вибір підручників для 4 класу закладів загальної середньої освіти. У зв’язку з цим кафедрою педагогіки  та  методики навчання української й іноземної мов Факультету педагогіки і психології спільно з Центром професійного розвитку педагогічних працівників міста Львів та ТзОВ "Видавництво АСТОН" (м.Тернопіль) 26 січня 2021 року було проведено НАУКОВО-МЕТОДИЧНУ ZOOM-КОНФЕРЕНЦІЮ "ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ".

У конференції взяла участь доцент Чабайовська Марія Іванівна, яка презентувала вчителям початкової школи Львівської області авторський підручник "Українська мова та читання" для здобувачів освіти 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах), написаний у співавторстві. 

 

Слайд1

Це інтегрований підручник, укладений згідно з вимогами чинного Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми початкової освіти колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна.

Підручнику надано гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" конкурсною комісією "Українська мова і література" з проведення конкурсного відбору проєктів підручників для 4 класу закладів загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2021 року № 53).

 

Анонсований підручник  є частиною навчально-методичного комплекту, у склад якого входять:

📚 "Українська мова та читання": робочий зошит (у 2-х частинах);

📚 "Українська мова та читання": зошит для діагностичних робіт;

📚 "Українська мова та читання": зошит для розвитку зв’язного мовлення;

📚 календарно-тематичне планування:

📚 презентації уроків.

 

26.01.21 автори

На фото: співавтори підручника

 

26.01.21 Воробець

На фото: методист-координатор Центру професійного розвитку педагогічних працівників міста Львів 

Воробець Галина Зіновіївна

 

 26.01.21 про підручник 2

 

26.01.21 про підручник 1

 

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ НОВОГО ПІДРУЧНИКА:

✏️розвиток ключових, комунікативної та читацької компетентностей;

✏️міжпредметна інтеграція;

✏️текстоцентричний підхід до вивчення мови;

✏️дослідницький та проблемний характер навчання;

✏️інноваційні технології засвоєння мовних та літературознавчих понять;

✏️формування національно-культурної ідентичності особистості молодшого школяра;

✏️сучасний дизайн і максимальна візуалізація матеріалу.

Слайд6

 

Слайд8

 

Слайд25

 

Слайд27