Секційне засідання «Образотворче мистецтво» звітно-наукової конференції УДУ імені М. Драгоманова «Освіта і наука – 2025»
8 квітня 2025 року на Педагогічному факультеті Українського державного університету імені Михайла Драгоманова відбулося секційне засідання кафедри образотворчого мистецтва в межах звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2025». Захід проходив у форматі онлайн-зустрічі на платформі Google Meet, що забезпечило широке охоплення учасників і сприяло активному обговоренню актуальних мистецьких тем.
Роботу секції очолили доценти Наталя Кравченко та Микола Барахтян. До наукового обговорення долучилися студенти освітнього ступеня бакалавра і магістра, які представили результати власних досліджень у сфері образотворчого мистецтва. Тематика доповідей відзначалася різноманіттям та сучасністю. Так, Олеся Гончарова представила дослідження, присвячене використанню ресайклінгу та вторинних матеріалів у сучасній друкованій графіці. Денис Полозов та Катерина Конєєва окреслили різні аспекти скетчингу — як сучасної художньої практики та як самостійного виду мистецтва відповідно.
Єва Корбут у своїй доповіді зосередилася на сюжеті гріхопадіння в образотворчому мистецтві, розглядаючи його як віддзеркалення культурного контексту відповідних історичних епох. Значний інтерес викликала робота Лілі Манжос, яка проаналізувала композиційні особливості зображення духовної краси материнства в творах класичних художників. У практичній площині педагогічного мистецтва Крістіна Паславська представила досвід використання занять із ліплення як методу емоційної підтримки дітей. Завершила засідання Олександра Пилипенко з дослідженням засобів вираження динаміки в скульптурній пластиці.
Секційне засідання відбулося у динамічній атмосфері живого діалогу між доповідачами, керівниками та слухачами. Кожен виступ супроводжувався обговоренням, у якому учасники мали змогу отримати фахові поради та розширити власне розуміння досліджуваних тем.
Загалом робота секції засвідчила високий рівень наукової і творчої активності студентів, а також актуальність обраних тем у контексті сучасного мистецького й освітнього процесу.