Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Стейкхолдери Відбувся гостьовий вебінар-тренінг Катерини Мілютіної на тему «Організація дослідницьких та ігрових проєктів з дітьми» (02.04.2024)

Відбувся гостьовий вебінар-тренінг Катерини Мілютіної на тему «Організація дослідницьких та ігрових проєктів з дітьми» (02.04.2024)

 

🕹🔎🦕🤗 З нагоди місяця науки в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова за підтримки декана Педагогічного факультету кандидата педагогічних наук, професора Тараса Олефіренка та з ініціативи завідувачки кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової 2 квітня 2024 року відбувся гостьовий вебінар-тренінг доктора психологічних наук, професора кафедри психології розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка, досвідченого тренера-практика Катерини Мілютіної на тему «Організація дослідницьких та ігрових проєктів з дітьми». Цільовою аудиторією вебінару були студенти, науково-педагогічні працівники, педагоги-практики, стейкхолдери. У вебінарі взяло участь 75 учасників.

 

Вебінар Мілютіна К. 02.04.24 1Вебінар Мілютіна К. 02.04.24 1


Вітальне слово мовила берегиня українського дошкілля, завідувачка кафедри дошкільної освіти професор Ганна Цвєткова, в якому привітала всіх учасників та запросила до взаємодії та співпраці.


Спікер поділилася результатами організації дослідницьких та ігрових проєктів з дітьми дошкільного віку в умовах ЗДО за різноманітною тематикою: «Я і моя група восени», «Місто», «Космос», «Динозаври», «Що ми їмо», «З квасолинки до рослинки» тощо. Було висвітлено поетапні кроки реалізації проєктів: підготовка (наскрізний план проєктів, обладнання, створення центрів занять з математики, письма, читання, ліпки, малювання та апліакації), етап реалізації проєкту (проблемні питання, збір інформації, обговорення, квести, підсумки), захист (оформлення матеріалів, захист проєктів).


Спікер вела бесіду в невимушеному гумористичному стилі з теплом і любов’ю до дітей. Розповідала про дитячі інсайти, нові відкриття та психологічні особливості дитячого проєктного, пошуково-дослідницького та креативного мислення, створення внутрішнього плану дій в процесі дослідження оточуючого світу.

Дитячі дослідницькі та ігрові проєкти реалізувались:
🚘 у створенні макету міських кварталів з чайних коробок з оптимізацією інфраструктури, «будівництво» доріг зі стрічок, глиняних машин, які в дитячих ручках активно «таксували» до магазинів, пошти, поліклінік;
🦖 світ динозаврів (питання дітей: «Куди ж пропали динозаври і чому?»);
👤 про пластичну анатомію (будова та рух людського тіла);
медичну фізіологію, яка цікавить дітей дошкільного віку («Звідки беруться діти»?), 💦 кругообіг у природі (колоообіг води, ланцюги харчування тощо) та космічні планети…🪐

Дійсно, дитяче пізнання, мислення, уява та фантазія безмежні! ☺️

Вебінар пройшов на одному диханні у теплій, дружній атмосфері, залишив позитивні емоції та враження в учасників. Ми дуже вдячні нашій гості та всім учасникам за цю зустріч.

 

✍️ Замітку підготувала кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти Віра Корх.