👵👶👧🏼🧒🏻👦 🥾🏠 Студентка 3 курсу спеціальності"Дошкільна освіта" педагогічного факультету Кудринська Анастасія читає вірш Н.Забіли "Стояла собі хатка".

 

Відео у дописі на Facebook: https://fb.watch/jsba4WMadz/

 

🥰👩‍👧‍👦 Проходити практику за місцем роботи весело і цікаво, захоплююче і дуже класно.


🦉Досвідом роботи з дітьми середньої групи у ЗДО "My little house" ділиться студентка 3 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Ткаченко Анна (👩🏻‍💼керівник практики ст.викладач кафедри дошкільної освіти Поліщук К.М.).

 

Відео у дописі на Facebook: https://fb.watch/jrMYbTwQ2a/ 

 

 

📖 💫 Студентка 3 курсу групи 3Б ОС бакалавр денної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Кабалюк Марія пропонує добірку тематичної фонотеки літературних творів різних жанрів.

 

Допис у Facebook: https://fb.watch/jqzGIMFTeL/ 

 

 

🧚‍♀️🧍🏻‍♀️👗 Відеозаняття на тему "Про балет" для дітей старшого дошкільного віку. (Малюємо балерину).


✅ Підготувала: Проценко Олена, студентка 3А ДШЛ групи спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету.

 

Відеозапис у дописі на Facebook: https://fb.watch/jpGVeG8rCH/ 

 

відео про балет

 

 

Корнієнко Дарія, студентка 3 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету запрошує дітей дошкільного віку до відеозаняття "Бібліотека".📚📕📘📔📖📗📙📓

 

Відеозапис у дописі на Facebook: https://fb.watch/jpJ2bV0x2a/ 

 

 

 

 

Студентка 4 курсу спеціальності "Дошкільна освіта"педагогічного факультету Сабурова Катерина з групи 401ДШПС бере участь в проєкті “Школу-вгору” цифрові компетентності і психосоціальна підтримка”. Проєкт «Школу-вгору» розроблений міжнародними та українськими експертами, вчителями, тренерами та психологами.


❓Програма спрямована на розвиток цифрових компетентностей освітян і психосоціальної підтримки учнів, також передбачається оснащення шкіл технічними засобами для роботи. «Школу вгору» – відповідь на потребу продовжувати якісну освіту в онлайн-форматі. Проєкт допомагає дізнатися про використання цифрових технологій, сервісів, застосунків для підготовки та проведення уроків, оцінювання успішності учнів і покращення онлайн-освіти, а також нових методик, спрямованих на потреби дітей з інвалідністю. Під час тренінгу учителі отримали необхідну інформацію для ефективної роботи з дітьми з інвалідністю, яку використовуватимуть під час розробки рекомендацій для створення навчального контенту. Ключовим елементом є постійна підтримка вчителів, зустрічі з фахівцями та спонсорами, консультації в чаті учасників.


💬 "Другим компонентом освітнього проєкту є навчання психологів-випускників і студентів. У координації з досвідченими фахівцями, ми, студенти-психологи покращили навички роботи з травмами та вміння ідентифікувати дітей шкільного віку, які пережили їх. У співпраці зі шкільними психологами ми зможемо застосувати набуті знання. Ми надаватимемо індивідуальні консультації, будемо проводити тестування дітей, спостерігатимемо за ними під час занять. Шкільні психологи, які вже знайомі з дітьми, будуть допомагати нам, майбутнім фахівцям, встановити контакт із ними та організовувати різнопланові заходи.
Тренінг проводився очно, що дало більше можливості зануритись в процес підготовки. З моєї точки зору, тренінг став цінним досвідом для мене, як для людини, яка прагне покращити своє фізичне та психологічне здоров'я. Це може бути особливо корисним для людей, які мають великий рівень стресу на роботі або дома, а також для тих, хто хоче зробити перший крок у здоровому способі життя та покращити свої професійні навички" – розповідає про проєкт Катерина.

 

Відеозапис у дописі на Facebook: https://fb.watch/jpGPqZtvJS/

 

проєкт школу вгору