🌅👧🧒 Студентка спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Таранович Христина ділиться враженнями про навчальну педагогічну практику. На четвертому тижні практики я зосередилася на організації занять і взаємодії з дітьми молодшої групи. Провела ранкову зустріч. Під час ранкової зустрічі діти грали в гру, висловлювали свої думки та обмінювалися побажаннями, що допомогло створити позитивний настрій на день.
🧴🧼 Окрім цього, провела дослідження з водою, перцем і милом, демонструючи, як мило “відштовхує” бруд (експеримент з поверхневим натягом). Діти молодшого дошкільного віку з захопленням спостерігали, як частинки перцю розходяться, коли до води торкається мильний розчин, що викликало багато запитань і розвивало їхній пізнавальний інтерес.
🎄❄️ Також брала участь у підготовці новорічного свята, допомагаючи прикрашати приміщення. Цей тиждень подарував мені цінний досвід організації цікавих занять і роботи з дітьми молодшого дошкільного віку.
🫶🏻🥺 У останній тиждень своєї практики студентка 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету 2-А групи Шестакова Анастасія провела важливі заходи, які допомогли покращити її педагогічні навички. Одним з головних завдань було проведення ранкової зустрічі з дітьми раннього віку, що стало важливою частиною її роботи.
❄️🌲“Зимова подорож до ялинки” – таку тему мала ранкова зустріч, яка була проведена з дітьми групи раннього віку.
😉🎊 Метою було створити святковий настрій, розвивати мовлення, увагу та дрібну моторику дітей раннього віку через ігри та творчі завдання, а також навчити їх ставитися до природи з повагою. Діти дізналися про зимові свята, грали з шишками, створювали нитяні ялинки та танцювали з м’якими ялинками, що принесло їм радість і підняло святковий дух. 🎄🥳🥰
Студентка спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Бруєва Марія 2 курсу діліться світлинами навчальної практики. На четвертому тижні практики я брала активну участь у роботі з дітьми молодшої групи. Допомагала їм виготовляти святкові поробки – ялинки з паперу, спрямовуючи та підтримуючи їх під час вирізання та прикрашання. Окрім цього, підготувала заготовки для майбутніх творчих занять.
❄️ На четвертому тижні практики студентка-практикантка 2 курсу 2-А групи Бондаренко Дарина активно співпрацювала з дітьми раннього віку та вихователями, допомагала організовувати новорічний простір і брала участь у спостереженні за святом ☃️.
🐧 Провела ранкову зустріч на тему: «Подорож до країни пінгвінів», що стало гарною практикою для розвитку навичок утримання уваги дітей та гнучкого підходу до організації їхньої діяльності. Спілкування з педагогічним колективом дало змогу отримати цінні поради, підтримку та усвідомити роль співпраці в успішній педагогічній роботі 🌟.
Цей тиждень підтвердив, що професійний розвиток у педагогіці неможливий без практики та постійної взаємодії з колегами. Отриманий досвід стане міцною основою для моїх професійних якостей 🙌🏿.
Звіт про проходження четвертого тижня навчальної педагогічної практики в ЗДО «Мандаринка» від студентки 2️⃣ курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Юлії Костюк.
🧸 Останній тиждень практики в закладі дошкільної освіти «Мандаринка» був насиченим та сповненим важливих завдань, пов’язаних з підбиттям результатів власної педагогічної діяльності та підготовкою звітної документації.
Протягом тижня я виконала наступний обсяг роботи:
1. Провела ранкову зустріч з протоколом обговорення.
2. Організовувала ігри з дітьми.
3. Включалась у підготовку дітей до новорічного ранку.
4. Надавала допомогу вихователю у проведенні режимних моментів.
5. Здійснила самоаналіз та аналіз власної педагогічної діяльності.
6. Підвела підсумки практики разом із колективом ЗДО.
7. Розпочала підготовку звітної документації.