Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Оголошення та події кафедри ДО Презентація наукових досягнень аспіранткою Педагогічного факультету на пленарному засіданні Університету в рамках звітно-наукової конференції «Освіта і наука – 2025»

Презентація наукових досягнень аспіранткою Педагогічного факультету на пленарному засіданні Університету в рамках звітно-наукової конференції «Освіта і наука – 2025»

 

7 квітня 2025 року аспірантка 4-го курсу кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Наталія Журавель виступила на загальноуніверситетському пленарному засіданні звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2025».

 

Тема її доповіді – «Перспективи використання позитивного досвіду університетів Австралії з формування професійної компетентності в майбутніх бакалаврів англійської філології в Україні». 🇺🇦🇦🇺

 

виступ Журавель 03

 

виступ Журавель 03

 

виступ Журавель 03

 

➡️ Науковий керівник – докторка педагогічних наук, професорка кафедри дошкільної освіти Лілія Барановська.

 

➡️ Актуальність дослідження пов’язана з інтеграцією України до європейського освітнього простору та реалізацією Закону України «Про застосування англійської мови». Враховуючи, що лише 23% українців володіють англійською, питання якісної підготовки фахівців набуває стратегічного значення.

 

➡️ Австралія як освітній орієнтир 🇺🇦🇦🇺
Австралія є одним зі світових лідерів у сфері освіти, а її система базується на Австралійській рамці кваліфікацій (AQF), Стандартах вищої освіти (HESF) та контролюється незалежним агентством TEQSA. Бакалаврат, що відповідає 7-му рівню освіти, триває 3–4 роки.

 

Бакалаврські програми з англійської філології реалізуються в межах напряму «Bachelor of Arts», мають міждисциплінарний характер і спрямовані на розвиток мовної, лінгвістичної, культурної та дослідницької компетентностей. Вони активно використовують EdTech-інструменти та цифрові платформи для навчання.

 

➡️Порівняльний аналіз
Для дослідження було виокремлено ключові критерії:
✅ професійна затребуваність;
✅ нормативна база;
✅ методологічні підходи;
✅ використання інноваційних технологій;
✅ структура програм;
✅ можливості працевлаштування та продовження освіти.

 

виступ Журавель 03

 

📌 Результати аналізу:
🔹 Австралійська система вирізняється гнучкістю програм і міждисциплінарністю;
🔹 Українська системачіткою структурованістю та глибокою гуманітарною підготовкою;
🔹 Обидві системи спрямовані на формування професійної компетентності, проте використовують відмінні підходи до її реалізації.

 

📌 Практичне значення дослідження
Австралійський досвід може сприяти модернізації української освіти через:
🔹 впровадження інновацій у навчальний процес
🔹 запровадження індивідуальних освітніх траєкторій;
🔹 посилення компетентнісного підходу.

 

🔎 Дослідження Наталії Журавель є цінним внеском у розробку ефективних підходів до підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасних освітніх викликів.

 

📢 Вітаємо Наталію Журавель та бажаємо подальших наукових успіхів! 🎓👏