🤓👥🎓 1️⃣5️⃣ вересня відбулося секційне засідання «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації».
🎓Вельмишановні колеги!
👥💻🧰📚 Запрошуємо Вас приєднатися на секційне засідання «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» Всеукраїнської конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації», яке відбудеться online
📍🗓 15 вересня 2023 року
⏰ о 13:00 на платформі Zoom.
👥 Організатори конференції:
кафедра дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова спільно з лабораторією дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.
👯♀️🎙 Модератори заходу:
👩💼🎙Цвєткова Ганна Георгіївна, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.
👩💼🎙Рейпольська Ольга Дмитрівна, докторка педагогічних наук, доцентка, завідувачка лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.
👉 Підключення до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/82124066594?pwd=U3dtQWFmUG54UDB1eHlKTXJlQmE5Zz09
Ідентифікатор конференції: 821 2406 6594
Код доступа: 2023
🙌😗 Якщо ви бажаєте виступити з доповіддю за темою секції «Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців дошкільної галузі» на конференції, то до 14 вересня напишіть повністю ваше прізвище, ім’я, по батькові, посаду та тему доповіді на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми також включимо вашу тему доповіді у програму секційного засідання.
🫶 Будемо раді співпраці!🫶
📚🔬⚗️Підготовка старшокласників до наукової діяльності – важливе завдання сучасної освіти.
👍 👏 Навесні 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ року учениця 1️⃣1️⃣ класу гімназії № 3️⃣1️⃣5️⃣ з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва МАРІЯ ГУРЕНКО посіла почесне 1️⃣ МІСЦЕ в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу учнівських наукових робіт МАН з психології.
🤗💐🏆 Вітаємо наукового керівника ВІКТОРІЮ ГАЛЬЧЕНКО, кандидата психологічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова за вагоме досягнення та отримання Подяки від Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради та Київської МАН "за особистий внесок у виховання майбутньої наукової еліти України".
🇺🇦🤝👥 Продовжуємо й надалі успішно працювати на освітянському фронті, наближаючи довгоочікувану та неминучу Перемогу України!
😱🫣🤯😲😭 Сучасна людина на фоні військових подій переживає когнітивне виснаження – це стан коли нервовій системі вже не вистачає сил опрацьовувати інформацію, коли забагато розумової роботи, факторів стресу, відповідальності, забагато "багатозадачності". І замало сну, безпеки, відпочинку, дозволу собі розслабитися.
⁉️ Що ж робити, щоб побороти дорослому когнітивне виснаження та стрес у дітей дошкільного віку?
👥💡😉 На ці запитання 3️⃣1️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ року відповіла завідувачка кафедри дошкільної освіти, докторка педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова на онлайн-семінарі "Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах війни".
💁♀️Ганна Георгіївна у своєму виступі:
✅ окреслила шляхи збереження ресурсу емоційного здоров'я особистості під час війни;
✅ ознайомила присутніх з причинами виникнення психічних розладів у дітей дошкільного віку та стратегіями їх подолання;
✅ запропонувала ефективні методики на виявлення стресових станів у малечі.
⚠️ Спікерка разом з учасниками семінару (💯 осіб) визначили алгоритм дій у стані істерики, який виникає у дітей дошкільного віку; відтворили на папері свій страх та можливі шляхи його подолання.
🧰 До свого професійного кейсу педагоги дошкільної освіти поклали запропоновані Ганною Цвєтковою цікаві вправи та техніки для корекції та профілактики тривоги, страхів у дітей дошкільного віку.
☺️🙌 Позитивні відгуки наприкінці вебінару свідчили про продуктивність співзаємодії.
🤝Дякуємо організаторам онлайн семінару, стейкхолдерам кафедри дошкільної освіти – Державній службі якості освіти у Київській області – за можливість взяти участь у такому цікавому, високопрофесійному та прекрасно організованому науковому заході!
🔭🔬⚗️🧫🧪📚 Відзначаємо професійне свято працівників науки України!
✍️👥🎙🗂 В рамках відзначення Днів науки на базі кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 2️⃣4️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ року було проведено гостьові лекції.
✨Зустріч відкрила завідувачка кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова докторка педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова, за ініціативою якої відбувся цей науковий захід.
👥 До гостьових лекцій доєднались провідні науковці сучасного дошкілля:
🔸Ілона Дичківська, завідувачка кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені професора Т.І. Поніманської Рівненського державного гуманітарного університету;
🔹 Олександр Семенов, завідувач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, доктор педагогічних наук, професор;
🔸 Олена Половіна, завідувачка кафедри дошкільної освіти Київського Університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
науково-педагогічні працівники, аспіранти, студенти, педагоги-практики.
📗📙📔📘 Одна з гостьових лекцій на тему «Сучасна дошкільна педагогіка в інноваційному спрямуванні» представлена спікером Ольгою Рейпольською, завідувачкою лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, докторкою педагогічних наук, доценткою, стейкхолдером.
Ольга Дмитрівна презентувала основні праці як науковий доробок колективу лабораторії, яку вона очолює багато років, зокрема: навчально-методичні посібники «Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення»; «Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ», «Виховуємо базові якості старшого дошкільника в умовах ДНЗ», «Поряд і разом: соціалізуємо старшого дошкільника», «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: технології проєктування»; монографії: «Соціалізація дітей старшого дошкільного віку» (2018);
«Виховання дітей раннього віку у закладах освіти різних типів»; методичні рекомендації «Розвиток старшого дошкільника в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти»;
Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку (2020);
Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі (2022).
🗃 Електронні варіанти цих наукових робіт можна завантажити з електронної бібліотеки НАПН України URL: Електронна бібліотека НАПН України: як засіб сучасного навчального середовища - Digital Library NAES of Ukraine (iitta.gov.ua)
🤔 📊 Не менш цікава гостьова лекція була представлена спікером Оксаною Ступак, докторкою педагогічних наук, доценткою кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова на тему: «Квалітативні дослідження: методологія, напрямки та приклади».
Лекція Ступак О.Ю. була присвячена особливостям організації та проведення квалітативних (якісних) досліджень адаптації та інтеграції українських дітей дошкільного і шкільного віку в Чехії в умовах вимушеної еміграції внаслідок військової агресії Росії проти України.
Лекція розпочалася з порівняння особливостей та відмінностей квалітативних (якісних) та квантитативних (кількісних) наукових досліджень, було розкрито структуру та дизайн якісного дослідження, висвітлено види та особливості методу наративного інтерв`ю, основні моменти організації та проведення дослідження, кодування та інтерпретації результатів.
Було окреслено теми основних перспективних напрямків досліджень: формування психологічного клімату дитячого колективу, подолання емоційного вигорання педагогів, формування психологічного благополуччя педагогів, адаптація та соціально-емоційна підтримка українських дітей в еміграції, інтеграція в європейському освітньому просторі та реінтеграція українців після повернення додому в умовах війни. Лекцію проведено атмосферно, натхненно, енергійно, емоційно-чуттєво. Її зміст був наповнений цікавими моментами, прикладами, що зацікавило усіх присутніх, зародило творчо-наукову дискусію та багато схвальних відгуків аудиторії.
🙂💐 Щира вдячність всім організаторам, шановним лекторам-спікерам та учасникам наукового заходу за чудову атмосферу та єднання задля осучаснення дошкільної освіти!