Тут треба окремо реєструватись і представити свій профіль і/або ідеї до співпраці
https://horizoneuropeukraine.
1 червня 2021 року у Міжнародний день захисту дітей завідувачка лабораторією дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, доктор педагогічний наук, доцент, стейкхолдер Рейпольська Ольга Дмитрівна провела для викладачів кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та аспірантів інтерактивну лекцію на тему: «Особливості організації гендерного виховання дітей дошкільного віку».
Лектор презентувала аспірантам актуальну проблему, розмежувала поняття стать і гендер, переконала у важливості гендерної рівності чоловіків і жінок та впровадженні гендерного виховання у заклади освіти.
Підсумовуючи матеріал лекції, дійшли висновку, що впровадження змісту гендерного виховання здійснюється на основі діяльнісного та конкретно-історичного підходу за умови реалізації ґендерного підходу в усіх ланках освітнього процесу; усвідомленні проблем ґендерного паритету; збагаченні емоційного світу, створенні умов для розвитку індивідуальних здібностей з метою самореалізації особистості; оволодінні обсягом знань про упередження щодо кожної статі та їх усвідомлення.
Загалом лекція відбулася у приємній науковій атмосфері, яка сприяла активному обміну думками аспірантів вербально та у чаті. Зустріч налаштувала на подальшу співпрацю між кафедрою педагогіки і психології дошкільної освіти та лабораторією дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України.
31 травня 2021 року для аспірантів програми 011 Освітні та педагогічні науки була проведена лекція професіоналом-практиком, професоркою Юлією Горбатюк (Люблінський університет ім. Марії Кюрі-Склодовської) щодо управління емоціями в дошкільному та молодшому шкільному віці. Між учасниками відбулася активна дискусія щодо першопричин виникнення емоцій у дітей, зміни емоційного стану та шляхів управління емоціями задля спрямування енергії в потрібний напрямок. Також під час дискусії було порушено питання управління агресією, девіантної поведінки у дітей, способів комунікації при втраті, стресі або апатії та необхідних стратегій дій. Професоркою розкрито також профілактичні та компенсаційні сфери задля сприятливого психоемоційного клімату в освітньому середовищі. На лекції були присутні аспіранти Т.Кошіль, І.Матвієнко, І.Бондар, Д.Губарєва, К.Василенко, О.Цихмейструк, Г.Савлук та інші.