Запрошуємо на І Всеукраїнські педагогічні читання пам’яті Володимира Бондаря (03.10.2024)
Шановні науковці, викладачі, учителі, студенти! Шановна освітньо-наукова спільното!
Запрошуємо Вас до участі в І Всеукраїнських педагогічних читаннях пам’яті Володимира Бондаря «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України». Зустріч відбудеться 3 жовтня 2024 року о 10:00 на базі Українського державного університету імені Михайла Драгоманова та з нагоди відзначення 190 річниці університету.
Вітаємо з Днем захисників і захисниць України, Днем українського козацтва та святом Покрови Пресвятої Богородиці!
Дорогі колеги, шановні студенти! Сьогодні, 1 жовтня, наші серця б'ються в єдиному ритмі із серцем України. Адже сьогодні ми маємо за честь відзначати три надзвичайно важливі свята, що об'єднують минуле, сучасне і духовну силу нашої нації. У цей день ми вшановуємо наших захисників і захисниць, що невтомно боронять Україну, виявляючи приклад мужності, відваги та безмежної любові до рідної землі. Це також День українського козацтва – символу незламної волі, свободи та єдності, які передаються нам крізь століття. І нарешті, ми згадуємо свято Покрови Пресвятої Богородиці, що споконвіку була оберегом наших воїнів і всіх, хто потребував захисту.
Відродження історичної пам'яті: подорож команди Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова до Чигирина і Холодного Яру
Черкащина – регіон, багатий на історичні пам’ятки; місце героїчних подій та культурного відродження. За ініціативи та підтримки ректора нашого університету академіка Віктора Петровича Андрущенка 27 вересня 2024 року відбувся важливий захід, що об’єднав студентів Педагогічного факультету в рамках науково-просвітницької діяльності. Завдяки постійній увазі ректора до культурної та наукової спадщини України молодь отримала унікальну можливість зануритися в історичну атмосферу Черкащини та взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «ХОЛОДНИЙ ЯР: ДОСВІД ІСТОРИЧНОГО МИНУЛОГО В СУЧАСНОМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ».