Ви тут:  Головна Конференції Про проведення Всеукраїнського науково-методичного семінару «Формування змісту початкової освіти в умовах Нової української школи: досвід і перспективи розвитку» на ФПП (23.09.21)

Про проведення Всеукраїнського науково-методичного семінару «Формування змісту початкової освіти в умовах Нової української школи: досвід і перспективи розвитку» на ФПП (23.09.21)

23 вересня 2021 року о 14:00 на Факультеті педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова було проведено Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування змісту початкової освіти в умовах Нової української школи: досвід і перспективи розвитку». Засідання науково-дискусійних платформ проходило в змішаному форматі: в актовій залі гуманітарного корпусу із дотриманням необхідних протиепідемічних вимог та онлайн у Google Meet на платформі Google Workspace for Education Plus.

 

23.09.21 семінар

 

23.09.21 сем Матвієнко О

 

Привітала учасників зустрічі та передала вітання й слова підтримки від декана професора Тараса Олексійовича Олефіренка професор Олена Валеріївна Матвієнко – заступник декана з наукової роботи та міжнародних зв'язків. Олена Валеріївна ознайомила аудиторію із тематикої науково-дискусійних платформ, представила слухачам спікерів науково-методичного семінару.


23.09.21 сем Матвієнко О 14.06

 

23.09.21 сем Митник О

 

Першим виступив завідувач кафедри практичної психології професор Олександр Якович Митник. Олександр Якович присвятив свою доповідь проблемам пошукового діалогу як засобу взаємодії учителя з учнями. Пояснив, як реагувати на помилки учнів, оцінювати чи не оцінювати результати учнівської навчальної діяльності, чи можна стимулювати учнівську самостійність, як навчити дітей мислити і будувати судження. Розкрив поняття "мовленнєвий інтелект" та "інтелектуалізоване мовлення".

 

23.09.21 семінар Чабайовська М

 

Марія Іванівна Чабайовськадоцент кафедри педагогіки та методик навчання української й іноземних мов факультету педагогіки і психології НПУ імені  М. П. Драгоманова, презентувала аудиторії інтегрований підручник "Українська мова та читання" у 2-х частинах для 4 класу закладів загальної середньої освіти, що вийшов з друку напередодні нового 2021-2022 навчального року. Підручник отримав високу оцінку експертів на Всеукраїнському конкурсі та набрав 91,67 % з максимально можливої кількості балів. Укладений згідно з вимогами чинного Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми початкової освіти  колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Підручнику надано гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" конкурсною комісією "Українська мова і література" з проведення конкурсного відбору проєктів підручників для 4 класу ЗЗСО в Державній науковій установі "Інститут модернізації змісту освіти" МОН України. 

 

23.09.21 семінар Омельченко Н

 

Омельченко Наталія Михайлівна – співавтор підручника, учитель початкових класів Академічного ліцею імені Володимира Мельника м. Обухів – продовжила презентацію і розповіла про технологію читання, диференційовані завдання, роботу з медіа, тематичні презентації, розроблені на допомогу вчителям для проведення уроків за інтегрованим підручником.

 

23.09.21 семінар Чабайовська М

 Чабайовська М. І. та співавтор підручників і посібників – Омельченко Наталія Михайлівна

  

23.09.21 семінар Янковська І

 

Янковська Інна Миколаївна, доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання, у своєму виступі "Мистецька освітня галузь у контексті розвитку soft skills здобувачів початкової освіти" повідала слухачам про мету початкової освіти, особливості початкового навчання та розвитку особистісних навичок засобами образотворчого мистецтва в умовах реалізації програми НУШ. Інна Миколаївна розкрила мету мистецької освітньої галузі та її основні змістові лінії, розповіла про місце м'яких (гнучких) навичок в естетичному вихованні, яка роль належить латеральному мисленню у розвитку креативності та які умови спонукають учнів до критичного мислення.

 

23.09.21 семінар Кондратюк О

 

Із презентації Олени Михайлівни Кондратюк, доцента кафедри педагогіки та методики початкового навчання, учасники семінару дізналися про методичні особливості зошитів-посібників "Математика" для 1-2 класів авторів С. О. Жукової, О. М. Кондратюк. Даний зошит-посібник відповідає Освітній програмі І циклу закладів загальної середньої освіти, які працюють у системі розвивального навчання, а також Державному стандарту початкової освіти. Навчання учнів у процесі дослідження відбувається завдяки створенню ситуацій, сценарному характеру завдань, стимулюванню практичних дій учнів, навчанню моделювати, формуванню дій контролю й оцінювання, а також дотриманню послідовності в огранізації взаємодії здобувачів.

 

23.09.21 семінар Воронцова Т. 1

 

Воронцова Тетяна Володимирівна, доцент кафедри медико-біологічних та валеологічних основ охорони життя і здоров'я, розповіла аудиторії про лінійку підручників інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для початкової школи і представила слухачам команду авторів (Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О. Л., Лаврентєва І. В., Василенко К. С.). Презентований підручник для 4 класу є практичним, дослідницьким та інтерактивним. При його створенні розробники застосували концепцію "стрічки часу". Використання ігрових технологій, віртуальних екскурсій, експедицій, застосування методу проєктів, сучасна подача матеріалу та робота з медіафайлами роблять підручник ідеальним для самонавчання в умовах карантину чи під час хвороби. Підручник оснащений комплектом навчальних матеріалів для учнів, має навчально-методичне забезпечення для вчителя, а також онлайн-підтримку у facebook.  

 

Представник ІМЗО МОН України Копосов Павло Германович

 

На завершення зустрічі до аудиторії звернувся представник ІМЗО МОН України Копосов Павло Германович.

 

Дякуємо потужній групі організаторів, спікерів та учасників науково-практичного семінару за відкритість, змістовні доповіді та продуктивний обмін думками. Чекаємо на нові зустрічі та сподіваємось на плідну співпрацю!

 

🎯 Посилання для завантаження сертифікатів 📂