Ви тут:  Головна Конференції Підсумки семінару «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами» (19.03.21)

Підсумки семінару «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами» (19.03.21)

19.03.2021 року в онлайн-форматі було проведено круглий стіл та науково-методичний семінар на тему «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами». Проведені заходи набули всеукраїнського рівня і нараховували 1800 зареєстрованих учасників з усіх регіонів України: психологів, соціальних працівників, педагогів, фахівців медичних спеціальностей, працівників органів державного управління та самоврядування.

 

19.03.21 підсумки фпп

 

Організатори заходів: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України (лабораторія психології спілкування); Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (факультет педагогіки та психології); Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (кафедра соціальної роботи та педагогіки); Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (кафедра корекційної педагогіки та інклюзивної освіти). Проведені заходи набули всеукраїнського рівня і нараховували 1800 зареєстрованих учасників з усіх регіонів України: психологів, соціальних працівників, педагогів, фахівців медичних спеціальностей, працівників органів державного управління та самоврядування.

 

19.03.21 деканІз вітальним словом до учасників заходів звернувся Олефіренко Тарас Олексійович, декан факультету педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, професор.

 

          Робота здійснювалася за такими напрямами:

1. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи.

2. Соціальна робота з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.

3. Професійна підготовка фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

 

У ході науково-методичного семінару методисти Київського міського центру соціальних служб зазначали, що в інклюзивно-ресурсних центрах не вистачає фахівців, які б могли працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, проте заклади вищої освіти приділяють значну увагу підготовці студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Зокрема, Митник Олександр Яковичзавідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова доктор педагогічних наук, професор, звернув увагу професійної громадськості, що у всіх освітньо-професійних програмах спеціальностей факультету є дисципліни, зміст яких сприяє підготовці фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, під час проходження виробничих як педагогічних, так і психологічних практик студенти факультету ознайомлюються з певними техніками, особливостями роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у реальному освітньому середовищіУ результаті обговорення заявлених проблем щодо роботи з дітьми з особливими потребами учасники заходу вирішили: створити мобільну групу спеціалістів для перепідготовки фахівців психологічної служби України щодо роботи з дітьми з особливими потребами. Трансляція велася двома каналами комунікації: Zoom-платформа та YouTube-канал. Презентації спікерів розміщено на Facebook сторінці Лабораторії психології спілкування https://www.facebook.com/labpsycom

 

Запис круглого столу можна побачити на ресурсі: https://youtu.be/5fx6g-_syKM та науково-методичного семінару: https://youtu.be/Odu0hhGRV5o.

 

19.03.21 2