Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Практика Звіти практик. Конференції Настановча конференція з навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти д.ф.н. спеціальності «Початкова освіта» (28.03.2025)

Настановча конференція з навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти д.ф.н. спеціальності «Початкова освіта» (28.03.2025)

 

28 березня 2025 року відбулась настановча онлайн-конференція з навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності «Початкова освіта». Керівник практики, доцент Тесленко Тетяна Василівна, детально ознайомила студентів із програмою практики, познайомила студентів з метою та завданням практики.

 

28.03.2025 Наст конф навч пр 2к дфн ПО 1

 

Метою навчальної педагогічної практики є оволодіння професійними уміннями, навичками здійснення спостереження та аналізу організації навчально-виховного процесу початкової школі в умовах НУШ; формування знань про організацію та зміст навчально-виховної роботи в Новій українській школі; формування фахових компетенцій майбутнього вчителя початкової школи; оволодіння методикою виховної роботи у всій її різноманітності та складності, формування у студентів вмінь психолого-педагогічного спостереження та аналізу освітньо-виховного процесу в Новій українській школі; формування у студентів умінь психолого-педагогічного спостереження за класним колективом у цілому та аналіз власних результатів педагогічної діяльності.

 

28.03.2025 Наст конф навч пр 2к дфн ПО 1

 

Тесленко Тетяна Василівна також ознайомила студентів з наказом про практику та з розподілом здобувачів по базовим закладам загальної середньої освіти міста Києва. Окрема увага була звернена на особливості організації і проведення практики в період воєнного стану, а також на заповнення звітної документації, зокрема щоденника з навчальної педагогічної практики, в якому студенти мають фіксувати виконані завдання. Всі завдання практики були озвучені керівником практики, розкритий їх зміст, наведені приклади виконання завдань.

 

Керівники практики в базових закладах освіти: доценти Себало Людмила Ігорівна надала рекомендації і поради щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій під час проведення виховних занять, ранкових зустрічей і на перервах, доцент Лук’янченко Ольга Миколаївна звернула увагу на правильне використання LEGO – технологій під час проведення позакласної роботи з молодшими школярами і під час проведення ранкових зустрічей, доцент Чабайовська Марія Іванівна велику увагу звернула на реалізацію національно-патріотичного виховання під час проведення позакласної роботи, познайомила з авторськими навчальними посібниками з мовно-літературної освітньої галузі, матеріалами яких здобувачі вищої освіти можуть скористатись під час підготовки до виконання завдань цього виду практики. Керівники практики також побажали студентам належним чином виконати програму практики та отримати гарні враження від практичної діяльності!