Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра педагогіки Оголошення та події кафедри Виробнича педагогічна практика здобувачів першого (бакалаврського ) рівня вищої освіти 3-го року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Педагогіка дозвілля) денної форми навчання (03.03.2025)

Виробнича педагогічна практика здобувачів першого (бакалаврського ) рівня вищої освіти 3-го року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Педагогіка дозвілля) денної форми навчання (03.03.2025)

 

3 березня 2025 року на педагогічному факультеті розпочалася виробнича педагогічна практика здобувачів першого (бакалаврського ) рівня вищої освіти 3-го року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Педагогіка дозвілля) денної форми навчання.

 

Пед практ Пед дозв 3.03.2025 1



Завідувачка кафедри педагогіки професорка Світлана Кушнірук у настановчій промові акцентувала увагу студентів на тому, що виробнича педагогічна практика є одним із головних етапів підготовки майбутнього педагога-організатора, бо саме під час її проходження здобувачі освіти доповнюють та поглиблюють необхідні практичні уміння та навички, які в майбутньому стануть основою професійної діяльності. А керівник практики, доцентка Олександра Войналович наголосила, що виробнича практика покращує і вдосконалює у здобувачів освіти власні педагогічні здібності, та є дієвим інструментом особистісного становлення й професійного зростання.

 

Пед практ Пед дозв 3.03.2025 1

 

Виробнича педагогічна практика проходить у Київському Палаці дитинства та юнацтва і її головна мета – вдосконалення володіння основами теорії виховної роботи; практичними навичками підготовки та проведення виховного заходу; аналізу успішності результатів аніматорської та рекреаційної роботи; здатність генерувати ідеї; активізація нахилів і здібностями до творчих пошуків та організаційних проєктів.

 

 

Пед практ Пед дозв 3.03.2025 1

 

Викладачі кафедри педагогіки та керівники практики Київського Палацу дітей та юнацтва побажали здобувачам освіти знайти свій унікальний стиль роботи, який стане відображенням їхніх особистісних цінностей та переконань.