Педагогічна практика здобувачів ОПП «Педагогіка дозвілля» в Київському Палаці дітей та юнацтва (4-8.11.2024)
Здобувачі освіти ОПП «Педагогіка дозвілля» на чолі з гарантом освітньої програми, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри педагогіки Світланою Кушнірук та керівником практики, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри Олександрою Войналович протягом 4-8 листопада 2024 року пройшли педагогічну практику в Київському Палаці дітей та юнацтва.
У ході навчально-педагогічної практики студенти 3 курсу ознайомилися з теоретичними основами організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності; напрямами і формами дозвіллєвої роботи з дітьми і підлітками; методиками розвитку особистісно-професійних здібностей до творчих пошуків та самоідентифікації в сфері педагогічного дозвілля.
У процесі практичної діяльності студенти змогли здобути нові спеціальні знання теорії і практики організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків; брали участь у творчих зустрічах, онлайн івент-майстернях з відомими акторами, тележурналістами, івенторами в сфері дитячого відпочинку – організаторами культурно-дозвіллєвої діяльності; опрацьовували нормативно-правову документацію з організації роботи у сфері культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності для дітей та підлітків; опанували теорію та практику розробки сценарію, сценарного плану та плану підготовки культурно-дозвіллєвого заходу для дітей та підлітків.
З метою забезпечення єдності освітньо-теоретичного, практичного і наукового компонентів у підготовці майбутніх педагогів-організаторів культурно-освітньої діяльності та рекреації студенти 4 курсу впродовж виробничої фахової практики ознайомилися із теоретико-практичними основами методиками організації культурно-освітньої дозвіллєвої діяльності; формування вміння здійснювати управління анімаційно-рекреаційним проєктами; оволодіння загальною та професійною культурою, навичками культорганізатора;
розробленням анімаційно-рекреаційних проєктів (квести, відео-ігри, маджики-іграшки, фільми, пісні-маджики, кьюар-коди, конкурси (ел.ресурси); ознайомлення з методикою створення колажу, рекламного буклету з профорієнтації (онлайн); підготовка інтерактивних заходів, використання штучного інтелекту, штрих-кодів, театралізованих ігор; підготовка презентації до методичних рекомендацій із ігрового дозвілля (ел.ресурси).