Науково-методологічний семінар у форматі відкритого мікрофону на тему «Шлях до захисту власних досліджень: конструювання позитивних сценаріїв реалій буття на засадах академічної доброчесності»
Магістранти спеціальності «Дошкільна освіта», викладачі, наукові керівники об’єдналися в проведенні науково-методологічного семінару у форматі відкритого мікрофону
на тему «Шлях до захисту власних досліджень: конструювання позитивних сценаріїв реалій буття на засадах академічної доброчесності».
![🎙](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2b/1/16/1f399.png)
(
модератор: к.пед.н., доц. Раїса Шулигіна).
![🎤](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7e/1/16/1f3a4.png)
![🙂](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/1f642.png)
![🥰](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tea/1/16/1f970.png)
![2⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![4⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1/16/34_20e3.png)
![0⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t5b/1/16/30_20e3.png)
![5⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf6/1/16/35_20e3.png)
![2⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![0⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t5b/1/16/30_20e3.png)
![2⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![2⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
![🤔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t34/1/16/1f914.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2d/1/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2d/1/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2d/1/16/1f4cd.png)
![📍](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2d/1/16/1f4cd.png)
Дискусійний формат, діалогове спілкування, ілюстративні відповіді на запитання, обговорення змісту й структури наукової доповіді, демонстрація шаблону презентації тощо сприяли вільному обміну інформацією та теплій атмосфері пізнання й розуміння шляху входження у науковий світ дослідника-початківця.
![✌️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t61/1/16/270c.png)