Враження студентки 2 курсу про третій тиждень педагогічної практики в ЗДО "Wonderland" (грудень 2024)
Студентка 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, Григоренко Вікторія під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., із задоволенням ділиться своїми враженнями від третього тижня педагогічної практики.
Цього тижня в ЗДО "Wonderland" ми відзначали День української хустки. Вихователі разом з дітьми створювали власні хусточки, розмальовуючи їх яскравими орнаментами. Це було чудове заняття для розвитку творчих здібностей і знайомства з нашими традиціями. Для мене особисто це стало не тільки можливістю долучитися до культурної спадщини, але й чудовою нагодою для творчого самовираження.
❄️Також, я спостерігала за дослідом із снігом, який провела вихователька. Діти досліджували його структуру, температуру і процес танення. Під час заняття педагог ставила запитання, що допомагало дітям дошкільного віку робити висновки про природні явища. Це заняття сприяло розвитку пізнавального інтересу, уважності та мовлення. Я була вражена тим, як діти із цікавістю та уважністю ставилися до цього процесу, відкриваючи для себе нові факти про навколишній світ.
Також, цього тижня у ЗДО "Wonderland" ми активно готувалися до новорічних свят. Особливо запам'ятався процес прикрашання групового приміщення, в якому я брала участь разом із вихователями. Це стало чудовою нагодою для творчого самовираження, а найбільше мене вразило, як діти дошкільного віку із захопленням долучалися до створення святкової атмосфери. Їхня радість була заразною!
Також я мала можливість побачити репетиції новорічного ранку. Це було дуже цікаво — спостерігати за тим, як педагоги організовують ролі для дітей, підбирають музику і звертають увагу на найдрібніші деталі, щоб створити незабутні емоції для малечі та їхніх батьків. Я дійсно вражена тим, як педагоги вміло керують процесом, роблячи його цікавим і захоплюючим.
Цей тиждень став для мене справжнім джерелом натхнення та радості, адже я мала можливість не лише спостерігати, але й активно брати участь у творчих процесах, які допомагають дітям розвиватися та пізнавати світ навколо себе.
📝 Завдання тижня:
✅️ 1. Підготовка та проведення бліц-інтерв’ю з батьками.
Одним із найважливіших завдань було проведення бліц-інтерв’ю з батьками на тему відповідальності сім’ї за розвиток, навчання та виховання дитини. Підготовлений перелік запитань дозволив побудувати конструктивний діалог. Більшість батьків охоче ділилися своїми думками та досвідом, проявляли зацікавленість у співпраці. Деякі навіть порушували питання щодо труднощів у вихованні, висловлюючи вдячність вихователям за їхню підтримку. Це стало для мене цінним досвідом, який дав змогу краще усвідомити роль сім’ї у розвитку дитини.
✅️ 2. Спостереження за ранковою зустріччю.
Мені випала нагода спостерігати за ранковою зустріччю, організованою вихователем. Це заняття продемонструвало, як ігрові методи допомагають налагодити емоційний контакт з дітьми дошкільного віку та мотивують їх до активного дня. Мене вразила взаємодія дітей: їхня ініціативність, підтримка одне одного та бажання спільно працювати над завданнями.
✅️ 3. Вивчення взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами.
Протягом тижня я аналізувала особливості співпраці закладу з батьками. Спостереження за батьківськими зборами, бесідами та спільними заходами дозволило побачити, як організована партнерська взаємодія між вихователями та сім’ями дітей.
Третій тиждень практики став для мене надзвичайно продуктивним і цікавим. Я здобула нові знання про організацію дитячої діяльності, комунікацію з батьками та важливість створення партнерських відносин між закладом освіти і сім’єю. Цей досвід ще більше наблизив мене до оволодіння професією вихователя.
#практика