Ви тут:  Головна Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Наукова робота викладачів кафедри ДО Участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні процеси освітньої сфери України та країн Центральної Європи: стан, проблеми і перспективи» (04.12.2024, Тернопіль)

Участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні процеси освітньої сфери України та країн Центральної Європи: стан, проблеми і перспективи» (04.12.2024, Тернопіль)

 

✨🎊4️⃣ грудня 2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ року за підтримки декана педагогічного факультету професора Тараса Олефіренка науково-педагогічним складом кафедри дошкільної освіти на чолі завідувача кафедри доктора педагогічних наук професора Ганни Цвєткової мали за честь взяти участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні процеси освітньої сфери України та країн Центральної Європи: стан, проблеми і перспективи», що проходила у змішаному форматі у Західноукраїнському національному університеті, Тернопіль, Україна.

 

11


😡➡️😊 З доповіддю на тему: «Авторитаризм в освіті як гальма педагогічної науки» виступила доктор педагогічних наук професор Ганна Цвєткова. Завідувач кафедри дошкільної освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова донесла до наукової спільноти негативний вплив використання авторитарності у освіті, яка поруч із сучасними постійними тривогами та стресами внаслідок війни, викликає хаос, педагогічну кризу, неможливість командної роботи й відмову кращих працівників працювати у такому колективі.


🫴❗️Із організаторами та учасниками міжнародної конференції професор Ганна Цвєткова поділилася досвідом кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету з подолання авторитаризму в освіті, зокрема, через:
🧐 постійну саморефлексію педагога (мої почуття та емоції після проведеної пари ?; чи вдалося налагодити зв’язок зі студентами ?; який я керівник очима свої колег ?);
❓психологічні стратегії подолання автократичності: готовність до переосмислення свої дій, полілог, дискусія, рефлексивна інверсія;
🌟принцип відкритого лідерства: створення керівником-лідером умов, необхідних іншим для того, щоб виконувати свою роботу якнайкраще;
👯‍♀️⬆️ орієнтацію на розвиток особистості студента та викладача;
🧍✨ трансляцію «Я-Людина Всесвіту»;
🆙 поєднання пристрасті із метою, дію з баченням ‌ створює культуру, в якій люди відчувають натхнення, мотивацію та силу виконувати свою роботу якнайкраще (за Джимом Вайтхерстом);
🤩 керівник педагогічного колективу - ‌ це джерело збагачення, натхнення, розвитку та усвідомлення важливості діяльності кожного.


🤝 Щиро дякуємо організаторам та учасникам конференції за високий рівень доповідей, обмін думками та створення платформи для подальшої співпраці. Отримані знання та інсайти стануть стимулом для подальших досліджень у сфері освіти та розвитку спільнот закладів освіти: від дошкільної освіти - до освіти дорослих.

 

11

 

1