Травень цього року можна вважати відродженням наукової активності студентів нашої спеціальності, спраглих до нових знань. 11 травня 2022 року студенти-художники виступили на пленарному засіданні звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2022» педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова. Аспірантка Анна Волошенко презентувала аналіз психолого-педагогічних факторів формування художніх умінь студентів закладів вищої освіти в процесі зображення м’якими матеріалами. Зацікавлення викликала доповідь третьокурсниці Ганни Потерлевич щодо арт-терапевтичних практик на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Дискусія розгорнулася навколо доповідей Ганни Гавриліної про практики інтерактивного навчання учнів основам графічного оформлення поліграфічної продукції, а також Марії Пустовіт із досвіду формування графічних умінь учнів початкової школи на уроках образотворчого мистецтва. Проблеми сучасного мистецтва, історичних його практик у контексті сьогодення, а також методик навчання образотворчості учнів і студентів знайшли відображення у виступах наших студентів на секційному засіданні конференції.

 

Програма конференції (↓)

 

Відеозапис пленарного засідання конференції (↓)

 

звіт студ конф 11.04.22 1

28 квітня 2022 Збірник тез Тернопіль28 квітня 2022 року завідувачка кафедри професорка Олена Шевнюк виступила на IX Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», яка відбулася у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за участі колег з Польщі та Чехії. Науковці вели дискусію навколо актуальних проблем використання інформаційних технологій та інноваційних методик навчання в освітньому процесі, обмінювалися актуальними ідеями щодо формування стратегії нової школи. Пані Олена презентувала методи та засоби дистанційного навчання студентів закладів вищої художньої освіти, зокрема, результати дослдження переваг і можливостей таких інструментів як You tube, Padlet, Canva, LearningApps.org тощо. Доповідачка наголосила, що активне задіяння різноманітних інформаційних інструментів до процесу навчання студентів закладів вищої художньої освіти образотворчого мистецтва в умовах дистанційного навчання забезпечує осучаснення освітнього процесу, врахування особливостей і зацікавлень покоління, до якого належать студенти, особистісну орієнтацію навчального процесу, можливість врахування різних рівнів їхньої готовності до навчання, послідовне планування навчального матеріалу, свідоме проєктування перспектив професійного зростання.

 

Збірник тез (↓)

Заслухавши та обговоривши доповідь проф. Шевнюк О. Л., Вчена рада педагогічного факультету відзначає, що інновативний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців художньої освіти реалізовано на кафедрі образотворчого мистецтва в ряді апробованих і впроваджених в практику методичних технологій, що дозволяють студентові індивідуальне просування з метою досягнення оптимального рівня знань, збалансованість і варіативність фахових умінь, зокрема, транспозиції художнього образу доцента І.В. Руденко, творчої майстерні доцента О.С. Красноголовця, апропріації творів видатних митців минулого професора О.Л. Шевнюк, методичного портфоліо пленерної практики доцента Сови О.С.

Рада ПФ 2022 1

 

Викладачі кафедри взяли участь у роботі V Міжнародної науково-практичної конференції «ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН», яка відбулася 28 квітня 2022 року на базі кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

 

конф викл 28.04.22 5

Page 17 of 38