10 листопада онлайн на платформі Zoom студенти кафедри долучилися до роботи міжкафедрального навчально-методичного семінару «Академічна доброчесність як запорука якісної професійної підготовки студентів». Семінар відкрився репортажем з виставки плакатів з академічної доброчесності наших студентів-художників.

 


Старший викладач кафедри Катерина Шалварова отримала з рук декана педагогічного факультету університету Срібну медаль Михайла Драгоманова за особливі досягнення на освітянській ниві, за участь у розробці та впровадженні нових освітніх державних стандартів, творче використання новітніх педагогічних технологій, якісне оновлення змісту вищої освіти. Вітаємо нашу колегу із заслуженою нагородою.

 

Нагородження Катерини Шалварової 26.10.22

 

25 жовтня 2022 року нашим викладачам і студентам було запропоновано гостьову онлайн-лекцію професора кафедри освітніх технологій Педагогічного коледжу Університету штату Бойсе (США) Норма Фрізена на тему «Педагогіка розриву: кризи та зростання». Обговорювалося, як трагічні розриви та кризи в особистому житті впливають на освітнє зростання і розвиток. У західній думці особистісний і освітній розвиток зазвичай розуміють в термінах ідеалу «самореалізації» як образу «повноцінної людини», людини, яка є «вільною, досконалою, повністю реалізованою, раціональною, але справжньою». Освіта розглядалася в контексті її екзистенційної перспективи. 

 

Норм Фрізен Лекція 25.10.22

 

18 жовтня 2022 року нас зібрав разом онлайн-міст між студентами й викладачами в Києві та студентками нашої кафедри, які зараз навчаються за програмою міжнародної академічної мобільності Еразмус+ в Естонській академії мистецтв у Таллінні. Ми ознайомилися з особливостями програми, освітніми компонентами, обраними магістеркою Вікторією Олексійчук і бакалавріаткою Лізою Ніколаєвою (Андрус), а також умовами навчання і підтримки студентів в естонському виші. Студенти засипали наших гостей численними запитаннями: як потрапити на програму міжнародної академічної мобільності, як проходить адаптація в іншомовному середовищі, які стосунки з викладачами, яке ресурсне забезпечення навчання, які відмінності в системі підготовки студентів, які предмети можуть обирати майбутні художники. Природньо, викладачів більше цікавили наскільки помічним був досвід навчання на нашій освітній програмі, які цікаві завдання пропонують естонські викладачі, чи приділяють вони увагу академічній підготовці, яка ситуація з академічною доброчесністю. Проте найважливішим було відчуття постійного контакту з нашими студентками, яких відділяють від нас тисячі кілометрів, зв’язку, що робить наш творчий колектив єдиним цілим.

 

Знімок екрана 2022 10 18 4

Page 13 of 38