17 листопада 2022 р. доцент кафедри Ольга Сова взяла участь у роботі ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції«Актуальні проблеми сучасного управління в соціально-економічних, гуманітарних та технічних системах», що відбулася в онлайн форматі в Одеському інституті МАУП. У конференції взяли участь науково-педагогічні працівники, аспіранти, студенти вітчизняних закладів освіти, а також науковці з Бельгії та Словенії. Учасники конференції розглянули під час пленарного засідання та роботи трьох секцій широкий спектр сучасних проблем, обмінялися досвідом та окреслили подальші перспективи розвитку української освіти й науки. Наша викладачка підняла гострі проблеми вітчизняної мистецької освіти та презентувала кращий методичний досвід кафедри образотворчого мистецтва.
10 листопада онлайн на платформі Zoom студенти кафедри долучилися до роботи міжкафедрального навчально-методичного семінару «Академічна доброчесність як запорука якісної професійної підготовки студентів». Семінар відкрився репортажем з виставки плакатів з академічної доброчесності наших студентів-художників.
Старший викладач кафедри Катерина Шалварова отримала з рук декана педагогічного факультету університету Срібну медаль Михайла Драгоманова за особливі досягнення на освітянській ниві, за участь у розробці та впровадженні нових освітніх державних стандартів, творче використання новітніх педагогічних технологій, якісне оновлення змісту вищої освіти. Вітаємо нашу колегу із заслуженою нагородою.
25 жовтня 2022 року нашим викладачам і студентам було запропоновано гостьову онлайн-лекцію професора кафедри освітніх технологій Педагогічного коледжу Університету штату Бойсе (США) Норма Фрізена на тему «Педагогіка розриву: кризи та зростання». Обговорювалося, як трагічні розриви та кризи в особистому житті впливають на освітнє зростання і розвиток. У західній думці особистісний і освітній розвиток зазвичай розуміють в термінах ідеалу «самореалізації» як образу «повноцінної людини», людини, яка є «вільною, досконалою, повністю реалізованою, раціональною, але справжньою». Освіта розглядалася в контексті її екзистенційної перспективи.