17.11.22 Міжнар конф Сова 1

 

17 листопада 2022 р. доцент кафедри Ольга Сова взяла участь у роботі ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції«Актуальні проблеми сучасного управління в соціально-економічних, гуманітарних та технічних системах», що відбулася в онлайн форматі в Одеському інституті МАУП. У конференції взяли участь науково-педагогічні працівники, аспіранти, студенти вітчизняних закладів освіти, а також науковці з Бельгії та Словенії. Учасники конференції розглянули під час пленарного засідання та роботи трьох секцій широкий спектр сучасних проблем, обмінялися досвідом та окреслили подальші перспективи розвитку української освіти й науки. Наша викладачка підняла гострі проблеми вітчизняної мистецької освіти та презентувала кращий методичний досвід кафедри образотворчого мистецтва.

 

 

 

10 листопада онлайн на платформі Zoom студенти кафедри долучилися до роботи міжкафедрального навчально-методичного семінару «Академічна доброчесність як запорука якісної професійної підготовки студентів». Семінар відкрився репортажем з виставки плакатів з академічної доброчесності наших студентів-художників.

 


Старший викладач кафедри Катерина Шалварова отримала з рук декана педагогічного факультету університету Срібну медаль Михайла Драгоманова за особливі досягнення на освітянській ниві, за участь у розробці та впровадженні нових освітніх державних стандартів, творче використання новітніх педагогічних технологій, якісне оновлення змісту вищої освіти. Вітаємо нашу колегу із заслуженою нагородою.

 

Нагородження Катерини Шалварової 26.10.22

 

25 жовтня 2022 року нашим викладачам і студентам було запропоновано гостьову онлайн-лекцію професора кафедри освітніх технологій Педагогічного коледжу Університету штату Бойсе (США) Норма Фрізена на тему «Педагогіка розриву: кризи та зростання». Обговорювалося, як трагічні розриви та кризи в особистому житті впливають на освітнє зростання і розвиток. У західній думці особистісний і освітній розвиток зазвичай розуміють в термінах ідеалу «самореалізації» як образу «повноцінної людини», людини, яка є «вільною, досконалою, повністю реалізованою, раціональною, але справжньою». Освіта розглядалася в контексті її екзистенційної перспективи. 

 

Норм Фрізен Лекція 25.10.22

 

Page 12 of 37