Європейський день мов...
У Європейському Союзі нараховують 24 офіційні мови, близько 60 регіональних та мов меншин, та більше 175 мов, якими розмовляють емігранти. Існує близько 6 000 - 7 000 мов у світі, більшістю з яких розмовляють в Азії та Африці. Щонайменше половина мешканців планети розмовляє двома або й більше мовами, або розуміють дві або більше мови.
Започаткований Радою Європи Європейський день мов це свято, що відзначається в країнах Європейського Союзу щорічно 26 вересня. З цієї нагоди 26 вересня 2016 року на кафедрі іноземних мов та методики їх викладання факультету педагогіки і психології відбувся перегляд відео фільмів англійською мовою.
ШАНОВНІ КОЛЕГИ, СТУДЕНТИ !!!!
Сердечно вітаю вас з професійним святом – Днем працівників освіти!
Бути викладачем, вчителем, вихователем, наставником – це справжнє мистецтво, обране за покликом серця,
наполеглива, чесна, натхненна праця, що збагачує світ мудрістю, знаннями, милосердям, людяністю.
Щира подяка вам за постійну самопожертву і щоденну самовіддачу, благородну любов і турботу,
віддане служіння улюбленій справі, терпіння, мудрість, наполегливість і високий професіоналізм.
Вітаючи зі святом, від щирого серця бажаю кожному з вас
міцного здоров’я на довгі літа,
щастя, благополуччя, невичерпної наснаги,
Божої благодаті у мирі, любові та злагоди!
Декан факультету педагогіки і психології В.І.Бондар
Шановні першокурсники!!!!!!
Запрошуємо вас на 9 годину
на факультет педагогіки і психології
за адресою: вул. Тургенєвська 8-14
О 9.30 розпочнуться заняття:
спеціальність «Дошкільна освіта» аудиторія 11-5;
спеціальність «Практична психологія» аудиторія 10-10;
спеціальність «Здоров’я людини» аудиторія14-5;
спеціальність «Образотворче мистецтво» аудиторія 4-1;
спеціальність «Початкова освіта» аудиторія 11-8.
Навчально-виховні екскурсії !!!
Впродовж травня-червня викладачами кафедри педагогіки і методики початкового навчання доц. Т.М.Васютіною та доц. Л.І.Телецькою проводяться навчально-виховні екскурсії з методики навчання освітньої галузі «Природознавство». Мета екскурсій – закріпити у студентів знання про матеріальну базу навчання природознавству, розширити горизонти їх застосування у ході власної педагогічної діяльності та популяризувати роботу позашкільних закладів освіти і науково-дослідних установ.