Підготовка вчителів до реалізації концепції «Нова українська школа»
Як відомо, реформування освіти за «Новою українською школою» передбачає, передусім, суттєві зміни у початковій освіті, згідно з якими провідною стратегією є орієнтування змісту освіти на формування в учнів компетентностей для життя, створення умов для якісної освіти, для успішної самореалізації в суспільстві. Це, в свою чергу, вимагає перепідготовки вчителів, які мають вже під час першого, адаптаційно-ігрового, циклу навчання вміти здійснювати інтеграцію навчального матеріалу у змісті споріднених предметів.
Драгоманівська родина в Національній Академії Педагогічних Наук України
30 березня 2018 року колектив кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості, студенти та магістранти спеціальності «Дошкільна освіта» факультету педагогіки і психології прийняли активну участь у роботі науково-практичного семінару «Василь Сухомлинський і сучасне дошкілля: до 100-річчя педагога», який відбувся у Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В.О.Сухомлинського Національної Академії Педагогічних Наук України.