Гостьова лекція Тетяни Бондаренко: медіаресурси у початковій школі як інструмент нової української освіти
1 травня 2025 року для магістрантів денної форми навчання відбулася гостьова лекція в межах освітнього компоненту «Технології навчання освітніх галузей у початковій школі». Лекцію організовано доценткою кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки Валентиною Чайченко.
Захід відбувся завдяки підтримці завідувачки кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки, докторки педагогічних наук, професорки Олени Валеріївни Матвієнко та сприянню декана Педагогічного факультету професора Тараса Олефіренка, що вкотре засвідчує послідовну орієнтацію факультету на оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів у контексті сучасних викликів освіти.
Почесною гостею стала Тетяна Миколаївна Бондаренко — кандидат педагогічних наук, доцент, учитель вищої категорії, учитель-методист, викладачка початкових класів, інформатики, курсів «Основи медіаграмотності» та «Медіакультура» в Миколаївському закладі загальної середньої освіти Донецької області. Вона є учасницею всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».
Лекція на тему «Медіаресурси у початковій школі» охопила ключові аспекти інтеграції курсу медіаграмотності в освітній простір Нової української школи, види та можливості використання медіаресурсів у навчанні молодших школярів.
Окрему увагу було приділено діяльності кіногрупи «MEDI\@NNA», координаторкою якої є Тетяна Миколаївна. Раніше кіногрупа неодноразово проводила зустрічі зі студентами в довоєнний період, а сьогодні продовжує свою діяльність у новому форматі — в інтеграційно-комунікаційному центрі «Svit» у Чеській Республіці.
До учасників заходу звернулася гарантка освітньої програми Оксана Коханко, яка наголосила на важливості формування медіаграмотності як ключової компетентності сучасного педагога.
Захід пройшов у конструктивній, натхненній атмосфері та став ще одним кроком у підготовці майбутніх учителів до викликів цифрової та інформаційної доби.