11 травня 2022 року на Педагогічному факультеті було проведено пленарне засідання щорічної Звітної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2022» в онлайн-режимі.

 

Програма конференції (↓)

 

Відеозапис пленарного засідання конференції (↓)

 

СЕРТИФІКАТИ (↓)

 

ЗБІРНИК «Освіта і наука – 2022» (↓)

 

пленарне конф 11.05.22 1

28 квітня 2022 року на Педагогічному факультеті НПУ імені М. П. Драгоманова було проведено онлайнове пленарне засідання IX Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки». Це наш традиційний захід, який проводиться вже дев'ятий рік поспіль із метою обміну досвідом між майбутніми вчителями, вихователями, практичними психологами, які навчаються в педагогічних коледжах та університетах, налагодження співпраці та наступності в професійній підготовці.

 

Електронний збірник + СЕРТИФІКАТИ (↓)

 

ПРОГРАМА Конференції ()

 

ВІДЕОЗАПИС Концеренції ()

 

студ конф 28.04.22 3

статті

📖Розвиток наукових міжгалузевих досліджень. Матеріали науково-практичної конференції (м. Вінниця, 26-27 листопада 2021 р.). – Херсон: Видавництво «Молодий вчений», 2021. – Ч. 1. – 136 с.

 

📖Педагогіка: минуле, сьогодення і майбутнє. Матеріали науково-практичної конференції (м. Харків, 26-27 листопада 2021 р.). – Херсон: Видавництво «Молодий вчений», 2021. – 136 с.

 

 

Олександра Карпенко

МЕТОДИ НАВЧАННЯ УЧНIВ 3 ВАДАМИ СЛУХУ ОБРА3ОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

 

Ткаченко Катерина

ДОСВІД КОНЦЕПТ-ХУДОЖНИКІВ У НАВЧАННІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

 

24.03.21 всеукр.студ. 124 березня 2021 року на факультеті педагогіки і психології було проведено VIII Всеукраїнську науково-практичну студентську конференцію «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» в онлайн-режимі. Студенти кафедри образотворчого мистецтва взяли в ній активну участь. Бакалавр Катерина Ткаченко виступила на пленарному засіданні з цікавою доповіддю і сучасною презентацією щодо освітньо-творчого потенціалу створення концепт-героя в навчанні образотворчого мистецтва в закладах загальної середньої освіти. Бакалавр Ганна Гавриліна дослідила методи навчання учнів книжкової ілюстрації на уроках образотворчого мистецтва. Магістр Ольга Лакізюк запропонувала елементи авторської методики навчання портретного жанру в закладах вищої освіти, магістр Людмила Соченко представила історію натюрмортного жанру. Доповідь магістра Анастасії Чернявської щодо розвитку креативності студентів закладів художньої вищої освіти викликала зацікавлення оригінальними методичними пропозиціями. Наші студенти проявили самостійність наукового пошуку, апробовуючи результати своїх досліджень. З програмою конфренції і тезами доповідей можна ознайомитися за посиланням.

 

Завантажити сертифікати учасники можуть за посиланням<<<

 

Page 3 of 4