Студентка 2️⃣ курсу групи 2А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Гриценко Сніжана ділиться власними думками та враженнями після проведення інтегрованого заняття за методикою Марії Монтессорі!
🗣: Під час навчальної дисципліни: «Інноваційні технології в дошкільній освіті» (викладачка: кандидатка педагогічний наук, доцентка Софія Довбня) я провела заняття з дітьми за методикою Марії Монтессорі на тему «Чарівна вода і кольорові скарби».
📚: Методика Марії Монтессорі базується на принципах свободи вибору, індивідуального підходу та розвитку самостійності дитини. Вихователь у цій системі виступає не як головне джерело знань, а як помічник і спостерігач, який створює сприятливе навчальне середовище. Девіз Марії Монтессорі — «Допоможи мені зробити це самому» — чудово відображає суть підходу: дитина розвивається через власну активність і досвід.
🇺🇦 🚌🚄🚇🚂 В межах лабораторних занять дисципліни "Сучасні технології дошкільної освіти" (викладачка: кандидатка педагогінчих наук, доцентка Софія Довбня) студентки спеціальності "Дошкільної освіти" Педагогічного факультету Панченко Каміла, Захарченко Марія, Корівник Маша вирушили з дітьми у захопливу подорож містом Києвом за сучасною технологією Stem - освіта! Заняття розпочалося з бесіди та інтерактивної гри. Діти познайомилися з різними видами транспорту — автобусами, поїздами, трамваями, — використовуючи яскраві картки та іграшкові машинки. Кожна дитина мала можливість обрати свій «транспорт» і «проїхатися» ним по столиці.
♿️ У рамках вивчення дисципліни «Інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» 1️⃣2️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року здобувачі вищої освіти денної форми навчання I і III курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (1-А та З-А груп) спеціальності "Дошкільна освіта", Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Андрущенко Наталії Вікторівни відвідали інклюзивно-ресурсний центр №🔟 Шевченківського району міста Києва. 🫂🧑🦯
Фахівцями ІРЦ було розкрито такі питання:
1. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
2. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Співпраця ІРЦ з батьками дітей з ООП.
4. Корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, які надаються особам з ООП в ІРЦ.
4. Створення ІПР.
5. Організація та облаштування ресурсної кімнати.
6. Перспективи працевлаштування.
☺️💞 Візит до приватного закладу дошкільної освіти «Sense Kids»: досвід, що надихає!🏠🌈
👯♀🫶🧒👧 Нещодавно ми, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, мали чудову нагоду в рамках дисципліни «Педагогіка дошкільна» (👩🏻💼 викладачка дисципліни: кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної освіти Софія Довбня) відвідати сучасний приватний заклад дошкільної освіти «Sense Kids».
Іноді для справжнього відкриття потрібні не підручники й лекції, а сміливість зануритися у світ гри без обмежень. Саме таке середовище – незвичне, живе, повне несподіванок, – допомагає не лише розкрити потенціал дитини, а й подивитися на розвиток емоційної сфери, уяви та креативності під новим кутом.
У пошуках нетрадиційного ігрового середовища 6 травня 2025 року здобувачами IV курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» у супроводі викладача кафедри дошкільної освіти Ірини Кузьменко була відвідана інтерактивна виставка «Третє дихання». Головною метою візиту було ознайомлення з нетрадиційним ігровим середовищем (під час вивчення дисципліни «Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку»), яке можна було б використати для розвитку дитячої уяви, їх емоційної сфери, креативності та просто для отримання насолоди від самого процесу гри у нестандартних умовах.