You are here:   Home Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Позанавчальна діяльність

 

🔎 2⃣8⃣ травня 2⃣0⃣2⃣5⃣ року, під час вивчення дисципліни "Природознавство з методикою та навичками освіти сталого розвитку" здобувачі денної форми освіти III курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта", групи 3-А разом з доцентом Агіляр Туклер Вікторією Вільямівною відвідали ЗДО №5⃣4⃣3⃣ та провели з дітьми нескладні досліди.


😍🔬 Проведення експериментальної діяльності у закладі дошкільної освіти стало справжньою пригодою для дітей різних вікових груп. Студенти змогли зацікавити малечу, викликати щире захоплення та активне бажання досліджувати навколишню дійсність.

 

ЗДО 543 28.05.2025 експ1ЗДО 543 28.05.2025 експ1

 

2️⃣6️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року, в рамках проведення місяця турботи про ментальне здоров’я💚, під час вивчення дисципліни «Інклюзивне освітнє середовище в ЗДО»🧩, здобувачі вищої освіти денної форми навчання I і III курсу першого (бакалаврського) рівня (1-А і 3-А груп) спеціальності «Дошкільна освіта», Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова разом із кандидатом педагогічних наук, доцентом Андрущенко Наталією Вікторівною відвідали Національну бібліотеку України для дітей📚.

 

Нац бібліотека України для дітей 26.05.2025 1

 

22 травня 2025 року, у рамках проведення Національного тижня безбарʼєрності🧑🏻‍🦽‍➡️, здобувачі вищої освіти денної форми навчання спеціальності «Дошкільна освіта», Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова - Калєнцова Даша (1-А), Шарапатюк Марина (3-А) та Шамлій Катерина (3-А) з кандидатом педагогічних наук, доцентом Андрущенко Наталією Вікторівною відвідали освітній тренінг «Інклюзивне освітнє середовище: як врахувати потреби дітей з особливими освітніми потребами» на базі ЗДО № 155 Шевченківського району міста Києва.

 

Тренінг Інклюз ОС ЗДО 155 22.05.2025 4

 

☺️🫶 Враження здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Олександри Верещак про Montessori School.

 

Неймовірний заклад дошкільної освіти за методом Монтессорі! У ЗДО в атмосфері зацікавлення та підтримки вихователі спрямовують дітей на самостійну діяльність. І це неймовірно! Діти самі допомагають одне одному. На мою думку, вони в майбутньому будуть добрими, співчутливими та допитливими, бо розуміють, що можуть помилятися і що завжди можна звернутися по допомогу. Це мене дуже надихає, і я б хотіла в майбутньому працювати в таких закладах або хоча б іноді використовувати такий метод.

 

Відгук студ Монтессорі Скул 3.1

 

Здобувачки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 2️⃣ курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету — Бондаренко Дарина, Шестакова Анастасія — у межах вивчення навчальної дисципліни «Інноваційні технології в дошкільній освіті» (викладачка: кандидатка педагогічних наук, доцентка Софія Довбня) здійснили відвідування закладу дошкільної освіти, що працює за методикою Марії Монтессорі - Montessori School за адресою вулиця Тростянецька, 49 🤗


Зайшовши на територію ЗДО, одразу відчулась приємна атмосфера. Кожен простір організований так, щоб дитина почувалась вільно, але при цьому розвивалась її самостійність. Кожна зона продумана до дрібниць і відповідає принципам Монтессорі.

Ми мали змогу познайомитись із власницею закладу. Видно, що вона розуміє, як важливо надавати дітям особистий простір і не примушувати їх до навчання, а натомість створювати умови для природного розвитку й пізнання.

Похід до цього ЗДО дав мені наочне розуміння, як працює справжня Монтессорі-система у реальному освітньому процесі.

 

📸 На світлинах зображені дидактичні матеріали, що є невід’ємною частиною Монтессорі-середовища. Вони розміщені на відкритих поличках, доступних для дітей, що сприяє розвитку самостійності та вільного вибору. У цьому просторі діти можуть самостійно обирати будь-яку роботу, яка їм цікава, і виконувати її стільки часу, скільки потрібно — допоки не завершать. Матеріали виготовлені з натурального дерева, мають чітко визначену мету та стимулюють сенсорний, логічний і моторний розвиток. Особливе враження справляє продумане розташування: кожен предмет має своє місце, що формує у дітей почуття порядку та відповідальності. Такий підхід допомагає дитині зосередитися, навчатися у власному темпі та природно розвиватися.

 

Відгук студ Монтессорі Скул 2.1

Page 1 of 16