26 вересня 2024 року до Всеукраїнського дня дошкілля за підтримки декана педагогічного факультету професора Тараса Олефіренка та за спікерування завідувачки кафедри дошкільної освіти процесорки Ганни Цвєткової, доцента Вікторії Гальченко, старшого викладача Віри Корх відбувся майстер-клас «Нескорене дошкілля: профілактика емоційного вигорання та стресових станів в учасників освітнього процесу».
🥳🤩 Студенти ІІ курсу групи 2-А спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова вітають всіх працівників дошкільної освіти зі Всеукраїнським днем дошкілля!
2️⃣6️⃣ вересня в рамках заходів до тижня Дошкілля, студенти Педагогічного факультету спеціальності 012 «Дошкільна освіта», групи 3-А відвідали ЗДО №543 м.Києва зі справжньою театральною виставою🎭
Під супроводом куратора та доцента кафедри дошкільної освіти Вікторії Вільямівни Агіляр Туклер студенти влаштували для дітей дошкільного віку осінні розваги 🍁
Було проведено:
🍓🌽«Фруктово-овочеву вікторину»🍎🥒, де діти активно відповідали на запитання та виявили високі знання про фрукти, овочі та казки.
🎭🎃виставу «Ходить Гарбуз по городу»🎭🎃, від якої діти отримали неймовірні емоції та захват.
🖼️🥔🦆Дидактичну гру «У садку та на городі»🖼️🥔🦆, з якою малята швидко впоралися та розсортували овочі, фрукти, диких та свійських тварин.
💃🏻🪩«Овочеву дискотеку»💃🏻🪩 на якій ми влаштували запальні танці з овочами.
🍎🍁Приємним завершенням став подарунок для дітей від Осені – кошик солодких червоних яблук🧺🍁
🎭Наш акторський склад🎭: «Цей день був складним через часті повітряні тривоги🥲. Проте ми трималися разом, а перебуваючи в укритті співали пісню «Як тебе не любити, Києве мій». Саме в цей момент пролунав відбій повітряної тривоги. Дуже символічно🇺🇦❤️.
🖼🎭 За ініціативи доцента Тетяни Козак у рамках проведення заходів кафедрою дошкільної освіти до Всеукраїнського дня дошкілля та в межах вивчення навчального курсу "Методика ознайомлення дітей з мистецтвом" 24 вересня 2024 року студенти 3 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова відвідали виставку "Кола Сільваші".
Студенти були вражені творчим доробком українського художника-абстракціоніста Тіберія Сільваші. Разом із творами Сільваші на пʼятьох поверхах Українського Дому представленні роботи 86 авторів – від Ганса Мемлінга та Дієго Веласкеса до Каті Бучацької та Нікіти Кадана.
🍁Сонячного осіннього дня 24 вересня 2024 року до Всеукраїнського Дня дошкілля студенти 2 і 4 курсів Педагогічного факультету спеціальності 012 «Дошкільна освіта» Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (Захарченко Марія, Корівник Марія, Свистун Анна, Чекман Валерія, Грицкевич Софія) в закладі дошкільної освіти міста Києва «М.Kids» на вулиці Павла Тичини 18-Б (https://mandarinka.com.ua/bez-kategoriyi/dytiachiy-sadok-nachalnaya-shkola-osokorki/) провели заняття до теми тижня «Мої іграшки». 🧸🪁
🙌 Організовано захід за ініціативи декана Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова (https://pf.udu.edu.ua/) Тараса Олефіренка, завідувачки кафедри дошкільної освіти (https://kdo.pf.udu.edu.ua) Ганни Цвєткової, куратора студентів 4 курсу старшої викладачки Віри Корх та зі згоди директорки з методичної роботи ЗДО Наталії Полякової.
🦔 На занятті з дітьми дошкільного віку ведуча студентка 4 курсу Захарченко Марія, яка є вихователем даного ЗДО, закріпила та поглибила знання малюків про іграшки. Формувала уявлення про їх різноманітність. Діти вчились складати про іграшки невеликі історії, розвивали зв'язне мовлення. Закріпили отриманні знання аплікацією «Мій їжачок».
🐈🐕🧭 Студентка 2 курсу Грицкевич Софія провела заняття з дітьми на основі авторської казки «Про котів і собак». Діти виявили активність та уважність: вони ставили запитання і проявляли інтерес до деталей історії. Це свідчило про їхню зацікавленість та активне мислення. Додатково ведуча підготувала великий постер із картою вигаданої країни, що дозволило інтегрувати навчальний елемент і ознайомити дітей з поняттям компасу. У процесі заняття діти активно повторювали голосні літери, виконували завдання на узагальнення знань про іграшки. Ведуча з інтересом спостерігала за дитячою взаємодією, об'єднанням в групи та спільну працю над завданнями. Атмосфера була насичена енергією та позитивом.