Настановча конференція з виробничої переддипломної практики у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 2 курсу денної та заочної форм навчання груп ІІ-МДШ та ІІ-ЗМДШ спеціальності Дошкільна освіта
✅🔎 Відбулася настановча конференція з виробничої переддипломної практики у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 2️⃣ курсу денної та заочної форм навчання груп ІІ-МДШ та ІІ-ЗМДШ спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
📯 Виробнича педагогічна практика передбачає вирішення таких завдань здобувачами вищої освіти, як-то:
🔬 реалізовувати знання здобуті магістрантами у процесі навчання в єдності фундаментальності й професійної спрямованості;
🔬 набувати досвід науково-методичної, пошукової та дослідно-експериментальної діяльності у наукових установах, на експериментальних майданчиках ЗДО державної і приватної форми власності щодо вирішення освітніх задач різної складності у галузі дошкільної освіти;
🔬 розвивати здатність фахівця ”згортати” наростаючі потоки професійно-значущих повідомлень до легко доступних для огляду обсягів;
🔬 розвивати креативність, набувати гнучкого образу мислення, який дозволяє глибше розуміти та розв’язувати проблемні задачі, зберігаючи при цьому критичне ставлення до сталих наукових компетенцій у галузі дошкільної освіти;
🔬 поглиблювати інтерес магістрантів до пошукової, дослідно-експериментальної роботи з актуальних проблем дошкільної освіти;
🔬 формувати етико-професійний світогляд, педагогічну майстерність, артистизм, умінь; визначати результативність здійснювальної власної педагогічної діяльності та вчасного внесення в неї необхідних коректив;
🔬 розвивати прагнення до самоосвіти та постійного самовдосконалення з урахуванням професійних потреб та задоволення пізнавального інтересу задля збагачення власного досвіду й посилення конкурентноспроможності на ринку освітніх послуг в галузі дошкільної освіти.
🤗🔭 Зичимо успіхів магістрам у проходженні виробничої переддипломної практики, яка спрямована на на вирішення нестандартних професійних завдань, які виникають в умовах здійснення дослідницької й науково-методичної діяльності у галузі дошкільної освіти на основі інноваційних підходів.