You are here:   Home Факультет Структура Кафедри Кафедра дошкільної освіти Наукова робота викладачів кафедри ДО Відкрита лекція з елементами тренінгу Віри Корх на тему «Напрями арттерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку. Практичні техніки» (квітень 2025 року)

Відкрита лекція з елементами тренінгу Віри Корх на тему «Напрями арттерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку. Практичні техніки» (квітень 2025 року)

 

👩🏻‍🎨🎨🧚‍♀️🎼🏖 За підтримки декана Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова професора Тараса Олефіренко та за ініціативи завідувачки кафедри дошкільної освіти професорки Ганни Цвєткової, у рамках місячника науки та навчальної вибіркової дисципліни «Арт-технології у роботі з дітьми дошкільного віку», у другій половині квітня 2025 року проведено відкриту лекцію з елементами тренінгу кандидатки психологічних наук, старшої викладачки Віри Корх на тему «Напрями арт-терапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку. Практичні техніки» для здобувачів 1-4 курсів денної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" в очному форматі в центральному корпусі, 340 аудиторії. Також були присутні викладачі кафедри дошкільної освіти: професор Раїса Шулигіна, доценти Вікторія Гальченко та Софія Довбня.

 

Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1


Лекція супроводжувалась презентацією. На початку лекції було схарактеризовано поняття арт-терапії та особливості роботи з дітьми дошкільного віку в арт-терапевтичному процесі. Розглянуто напрями арт-терапії як зцілення мистецтвом: казкотерапію (продемонстровано відео-уривок з пісенної казки Руслани Лоцман), ігрову терапію (наведено ігри для роботи з агресією та стресовими станами дітей дошкільного віку), пісочну терапію, музикотерапію, зображувальну терапію тощо.


Друга частина лекції пройшла у практично-тренінговому форматі: учасники працювали з манною крупою в контексті пісочної терапії, за методикою «Два будиночки» Олени Тараріної в контексті зображувальної терапії (психотерапевтична робота з тривогою та відновленням почуття безпеки), розфарбовували терапевтичні розмальовки з арт-терапевтичного альбому Оллі Скордіної за напрямком ізотерапії. Різні напрями арт-терапії майстерно еклектично міксувалися лекторкою: під час малювання на манці та розфарбовування розмальовок звучала класична музика Шопена та інших композиторів в контексті музикотерапії. Учасники зацікавилися та погрузилися у терапевтичний процес, була створена психологічна атмосфера, сприятлива для особистісної рефлексії, ресурсування та ментального здоров’язбереження. Психотерапевтична робота з психоемоційними станами тривоги, страху, стресу, психотравми, постравматичного стресового розладу (ПТСР) за методом арт-терапії є ефективною та актуальною не тільки з дітьми, а й з дорослими в умовах воєнного та повоєнного стану в Україні.

 

Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1

Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1Віра Корх Лекція квітень 2025 1