You are here:   Home Події

 

Педагогічний факультет активно підтримує різноманітні ініціативи для цікавого дозвілля🫰

 

У 2024 році клуб #GO_PF (Прогулянки нашим містом) продовжив традицію відкривати нові горизонти для студентів, організовуючи незабутні заходи! Нещодавно ми вирушили на захопливу прогулянку до ковзанки у Cosmo Multimall ⛸ ❄️!

 

 

Привіт, драгоманівці 🤗💖

Педагогічний факультет запрошує всіх на #PFTrade!


Зовсім скоро ми вирушаємо до сиротинців, щоб подарувати дітям трохи радості та тепла 🧸🏠❤️
З цієї нагоди ми відкриваємо збір коштів, які будуть спрямовані на благодійність для цих діток🌟
👉Посилання на банку
🔗: https://send.monobank.ua/jar/68TePANaPx

 

У сучасному освітньому просторі України все більшого значення набуває педагогіка партнерства – підхід, що ґрунтується на взаємоповазі, довірі та спільній меті між усіма учасниками освітнього процесу. Особливо цікавим є досвід співпраці між традиційними закладами вищої освіти та інноваційними приватними школами. Кафедра початкової освіти та інноваційної педагогіки Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова⁠ розпочала плідну співпрацю з Креативною Міжнародною Дитячою Школою (КМДШ), що відкриває нові горизонти для розвитку сучасної освіти.

 

Щороку в четверту суботу листопада Україна та світ із глибоким сумом і пошаною схиляють голови перед мільйонами жертв, яких забрали трагічні голодомори ХХ століття. Український народ пережив три жахливі хвилі голоду – у 1921–1923, 1932–1933 і 1946–1947 роках. Серед них особливо трагічною сторінкою залишається Голодомор 1932–1933 років, що забрав життя, за різними даними, від 4,5 до 10 мільйонів людей.

 


Шановні колеги!


23 листопада 2024 року
відбудеться VI Міжнародний конгрес тьюторингу «Тьюторинг як технологія формування життєстійкості» – подія, яка об’єднає провідних експертів, науковців, освітян та практиків з різних країн для обговорення сучасних підходів до розвитку життєстійкості через освітні технології тьюторингу.

Серед установ, що згуртували зусилля для організації конгресу, присвяченого сучасним викликам і перспективам розвитку тьюторингу як освітньої технології:

Page 58 of 297