You are here:   Home Події

Сьогодні українці святкують День української писемності та мови. Це свято є справжньою даниною одному з найцінніших надбань, яке створене й залишене нам нашими попередниками – нашій мові, яка є живим організмом, що розвивається за своїми законами, передається від покоління до покоління і об’єднує минуле й прийдешнє. Цінуймо цей скарб та його рятівну й відроджуючу властивість.

На педагогічному факультеті НПУ імені М.П.Драгоманова реалізуються різні напрями підвищення кваліфікації. Усі вони спрямовані, переважно, на побудову професійного іміджу та іміджу організації. Проте становлення іміджу неможливе без здатності пізнання себе та інших людей. Наявність цієї здатності забезпечує ефективність допомоги собі, іншим людям та взаємодопомоги. І тут на допомогу приходить психологія, а саме певні психологічні теорії, методи та прийоми.

Шановні колеги! Запрошуємо вас до участі в онлайн-воркшопі «Використання онлайн-ресурсів під час лекцій в університеті» від Маркети Косаткової (Університет Масарика, Чехія).


Захід є частиною проєкту «Модернізація освітніх курсів інтерактивними цифровими інструментами для здобувачів педагогічних спеціальностей», підтриманого House of Europe у межах персональних грантів у сфері освіти.

4 листопада 2021 року відбувся міжвузівський науково-практичний семінар на тему «Роль сучасного обладнання для ЗЗСО в реалізації завдань НУШ та підготовці майбутніх учителів початкових класів» (програма<↓>) на базі Наукового центру «Європейська дидактика». Зустріч, ініційована кафедрою педагогіки і методики початкового навчання, очолюваною професором Оленою Матвієнко, була підтримана деканом педагогічного факультету професором Тарасом Олефіренком, адже реалізація концепції Нової української школи та організація нового освітнього простору є пріоритетними для сучасних педагогів.

Кафедра педагогіки педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова виступила співорганізатором IV Міжнародного конгресу тьюторингу, який відбувся в онлайн-форматі 29-30 жовтня 2021 р. у рамках Всеукраїнського експерименту «Тьюторський супровід розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів». Конгрес організовано за підтримки та участі Міжнародної Академії Тьюторингу (International Academy of Tutoring), м. Київ; Приватної школи "Афіни", м. Київ; Collegium Wratislaviense, м. Вроцлав (Польща), Інституту модернізації та змісту освіти, м. Київ, 17-ти державних і приватних шкіл м. Києва, Львівської і Черкаської областей.

Page 206 of 298