🌱 ТОП-6 методів підтримки молодших школярів під час війни
«У часи тривоги й невизначеності діти найбільше потребують стабільності та турботи. Завдання педагога – не тільки навчати, а й допомагати дитині відчувати безпеку, прийняття і підтримку», – наголошує Олена Матвієнко, докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, у колонці для Вчися.Медіа про практичні способи допомоги учням початкової школи.
🔹 Емоційний термометр – простий спосіб зрозуміти настрій дітей на початку уроку та підлаштувати навчання під їхній емоційний стан.
🔹 Безпечне місце в класі – куточок, де дитина може перепочити й відновити внутрішню рівновагу.
🔹 Техніка «5-4-3-2-1» – вправа, що допомагає знизити рівень тривожності й повернути увагу до реальності.
🔹 Щоденник маленьких перемог – спосіб навчати дітей помічати й цінувати власні досягнення навіть у дрібницях.
🔹 Коло підтримки – ритуал добрих слів і взаємної вдячності, що формує атмосферу довіри.
🔹 Мініуроки доброти – регулярні розмови про цінності, які допомагають дітям розвивати емпатію та відчуття спільноти.
🕊 Впровадження таких практик робить школу простором сили й відновлення. Адже під час війни найважливішим стає не лише здобуття знань, а й формування психологічної стійкості, вміння підтримувати одне одного та відчувати єдність.
📖 Повний текст – vchysia.media (https://vchysia.media/column/top-6-metodiv-pidtrymky-molodshykh-shkoliarivok-pid-chas-viiny)