Освітня інноватика у вищій школі
Опис навчальної дисципліни
«Освітня інноватика у вищій школі»
Мета і завдання навчальної дисципліни. Метою викладання навчальної дисципліни «Освітня інноватика у вищій школі» є оволодіння магістрантами головними аспектами інноваційних процесів у вищій школі, структурою та технологією інноваційної педагогічної діяльності, методикою проектування і реалізації авторських інновацій, формування у майбутніх викладачів інноваційного мислення, готовності до інноваційної професійної діяльності.
Основними завданнями навчальної дисципліни є: розширити уявлення магістрантів про сутність і основні тенденції розвитку інноваційних процесів в освіті; виробити вміння орієнтуватися у різних видах інноваційної діяльності; виробити уміння відбирати та оцінювати педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітнього процесу; формувати вміння самостійно розробляти педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітньої діяльності; виробити уміння творчої реалізації освітніх та педагогічних інновацій у освітньому процесі вищого навчального закладу; формувати готовність майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Програма навчальної дисципліни. Навчальна дисципліна складається із трьох модулів: Модуль І. Сутність і зміст освітньої інноватики у вищій школі; Модуль ІІ. Інноваційні педагогічні технології у вищому навчальному закладі; Модуль ІІІ. Проектування та впровадження освітньої інноватики в дидактичний процес вищої школи.
Бібліографія: 78 інформаційних джерел для вивчення курсу
Методичне забезпечення: навчальна програма; робоча навчальна програма; опорні конспекти лекцій; тестові і контрольні завдання для тематичного (модульного) оцінювання навчальних досягнень студентів; засоби підсумкового контролю (комплект друкованих завдань для підсумкового тестового контролю).