22 лютого 2022 року відбулася зустріч гарантів освітніх програм «Початкова освіта» доцента Янковської І.М. та доцента Коханко О.Г., керівників практик від кафедри педагогіки та методики початкового навчання, здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова з педагогічним колективом базового закладу проведення педагогічних практик Ліцею № 38 імені В.М.Молчанова.
У рамках зустрічі стейкхолдер Гуменюк Олена Дмитрівна мотивувала майбутніх учителів до професійної діяльності, проаналізувала особливості їх діяльності в умовах НУШ та реаліях змішаного навчання. Крім того відбулося обговорення пропозицій щодо вдосконалення освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкової освіти бакалаврського та магістерського рівнів.
7 лютого 2022 року відбулася зустріч завідувача кафедри педагогіки та методики початкового навчання професора Матвієнко О.В., гаранта освітньої програми «Початкова освіта» доцента Янковської І.М. та стейкхолдера учителя-методиста Новопечерської школи Хомич О.О. з керівництвом та адміністрацією ТОВ НВК «Новопечерської школи».
Укладений договір про співпрацю, обговорювались напрямки спільної підготовки майбутніх учителів початкової школи під час проходження педагогічних практик, розглядались питання вдосконалення освітніх програм «Початкова освіта» здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова.
Стейкхолдером Хомич О.О. прокоментовано зустріч представників кафедри педагогіки та методики початкового навчання з керівництвом та адміністрацією ТОВ НВК «Новопечерської школи».
З 8 грудня 2021 р. розпочинається тренінг для викладачів закладів вищої освіти в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють фахову підготовку за спеціальністю 013 Початкова освіта, що стало можливим завдяки співпраці Міністерства освіти і науки України з Фондом LEGO Foundation та Педагогічним факультетом НПУ ім. М. Драгоманова. Метою такої взаємодії є забезпечення сталих, стійких і тривалих змін в освіті та надання можливості нашому педагогічному університету бути драйвером сучасних освітніх трансформацій.
Так, викладачі кафедри педагогіки і методики початкового навчання, завдяки ініціативі завідувача кафедри професора Олени Валеріївни Матвієнко, увійшли до складу робочої групи (Наказ Міністерства освіти України № 928 від 26.09 2021 р). щодо впровадження освітніх компонентів з ігрових та діяльнісних методів навчання та розвитку в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти. Ініціатива кафедри всебічно підтримується деканом факультету професором Тарасом Олексійовичем Олефіренком, оскільки готовність вчителя початкової ланки освіти до використання ігрових та діяльнісних методів навчання в освітньому процесі, здатність проєктувати та супроводжувати ігрову діяльність молодших школярів, зокрема засобами LEGO, є актуальними для реалізації ідей Нової української школи.
Бажаємо нашим викладачам успіхів у підвищенні професійного рівня!
17-18 листопада 2021 року викладачі кафедри педагогіки та методики початкового навчання педагогічного факультету НПУ імені М. П. Дрангоманова на чолі із завідувачкою професором Оленою Матвієнко взяли участь у роботі V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами» (V школа технологій інклюзивної освіти), яка відбулася у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського у рамках проєкту програми Erasmus + Jean Monnet Module (620252-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).
4 листопада 2021 року відбувся міжвузівський науково-практичний семінар на тему «Роль сучасного обладнання для ЗЗСО в реалізації завдань НУШ та підготовці майбутніх учителів початкових класів» (програма<↓>) на базі Наукового центру «Європейська дидактика». Зустріч, ініційована кафедрою педагогіки і методики початкового навчання, очолюваною професором Оленою Матвієнко, була підтримана деканом педагогічного факультету професором Тарасом Олефіренком, адже реалізація концепції Нової української школи та організація нового освітнього простору є пріоритетними для сучасних педагогів.