Звітно-підсумкова конференція з виробничої педагогічної практики студентів 3 курсу спеціальності 013 Початкова освіта (3пн, 3пнмс груп) (26.03.24)
Звітно-підсумкова конференція з виробничої педагогічної практики – відповідальний захід в навчальному процесі, який був якісно організований і успішно проведений 26 березня 2024 року на Педагогічному факультеті УДУ імені Михайла Драгоманова загальним керівником В.Ф.Чайченко.
55 студентів 3 курсу (3пн, 3пнмс груп) з метою включення ґрунтовного практичного компоненту фахової підготовки вчителів НУШ – успішно пройшли чотирьох тижневу виробничу педагогічну практику з 19 лютого по 17 березня 2024 року. 35 студентів (64%) були розподілені у базові заклади загальної середньої освіти. Троє студентів (А.Зуй, А.Волощенко, Д.Біла) в рамках педагогічної практики стали учасниками сучасного освітнього проєкту MentorMe. З вітальним словом до учасників конференції звернувся гарант Освітньої програми «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцент І.М.Янковська, яка привітала студентів з успішним проходження першої виробничої практики та побажала подальших успіхів.
Стейкхолдер Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 61 з поглибленим вивченням інформаційних технологій, вчитель початкових класів Н.В.Остапенко охарактеризувала високий рівень підготовки студентів до педагогічної діяльності в НУШ, надала слушні поради щодо організаційних моментів та доречні пропозиції для удосконалення змісту виробничої педагогічної практики. Студенти творчо звітували про свої досягнення і враження та креативно продемонстрували фото та відео звіти з основних напрямків змісту виробничої практики: організаційного, навчального, виховного та науково-дослідницького. Майбутні вчителі початкової школи висловили подяки адміністрації факультету та керівникам практики: І.М.Янковській, Л.І.Себало, О.М.Кондратюк, О.М.Цихмейструк, І.М.Шапошніковій, Н.В.Мельнічук за компетентне наставництво та надійну підтримку під час практики. Учасники конференції отримали емоційне задоволення від цікавої та змістовної звітності і намітили подальші шляхи для професійного зростання.