Початок навчального року ознаменований відкриттям виставки дипломних робіт студентів кафедри образотворчого мистецтва (артпростір СКЛО, вул.Тургенівська, 8/14), яка стала оригінальним кураторським проєктом магістрів кафедри Вікторії Лозниці та Діани Парчевської. Unlock lockdown – це наша молитва, яку ми спрямовуємо у Всесвіт, щоби нарешті розблокувати локдауни у всьому світі, і, водночас, це наше переконання, що творчість ніколи не можна зупинити й обмежити. Доказом цього є творчі роботи наших студентів Анастасії Морозової, Анни Смоляр, Анастасії Мельник, Ірини Петрик, Валерії Заіки, Анастасії Пілішко та інших, представлені на виставці.
Першокурсники бакалаври і магістри разом із професором Оленою Шевнюк стали учасниками воркшопу «Як зберігати картини та ікони?» у Національному музеї Тараса Шевченка в рамках співпраці кафедри з Національним науково-дослідним реставраційним центром. Студенти отримали базові знанні з пошарової структури картини та ікони, дізналися про механічні, хімічні, біологічні та інші пошкодження творів мистецтва, оволоділи методиками тривалого збереження творів мистецтва, а таож показниками збереженості, що потребують термінового втручання реставраторів. Заступник генерального директора з науково-реставраційної роботи Бичко Тетяна Анатоліївна провела для студентів екскурсію унікальною виставкою «Духовна велич. Меморії видатних українців: наукова реставрація», відповіла на численні запитання студентів. Дякуємо нашим партнерам @NNDRCU за можливість долучитися до практик реставраційної діяльності.
Викладачі кафедри проф.Шевнюк О.Л., доц.Сова О.С., доц.Руденко І.В., ст.викладач Шалварова К.С., ст.викладач Труш В.М. успішно завершили навчання на онлайн-курсі Prometheus «Академічна доброчесність». Основним посилом цього курсу для нас стало усвідомлення того, що академічна доброчесність починається саме з викладачів. Цікаві та змістовні відеолекції, практичні завдання, онлайн-тренажери та матеріали для самостійного опрацювання допомогли нам дізнатися про провідні аспекти академічної доброчесності та інструменти, які забезпечують академічну культуру у закладах вищої освіти. Ми оволоділи технологіями, що сприяють доброчесному викладанню та науковому керівництву: як застосовані викладачами методики формують практики доброчесного навчання студентів, як дизайн освітньої програми впливає на фокусуванні всіх зацікавлених сторін на якісному навчанні, а проєктування системи оцінювання дозволяє уникати академічного шахрайства. Ситуативні кейси та тести дозволили нам відчути себе у ролі студентів, а найкращі практичні матеріали ми навіть розмістили на сторінці кафедри з метою їх удоступнення для наших здобувачів. Спільно впровадимо в життя принципи академічної доброчесності!